Petra Nyman Art & Design

söndag 24 augusti 2014

Släktkalas! Höstschemat börjar på KMTI!

Gokväll på er! Idag har jag varit o firat min morbror på födelsedagen! Egentligen skulle vi vara i deras torp i Borgvik som vi alltid brukar men vädergudarna ville annat! E18 har tydligen varit avstängd här i Karlstad pga av allt regn som kommit! Jag har inte märkt någonting?! Haha en insnöad gräsänkling! ;) Jag hämtade morfar vid sommarstugan o sedan bar det iväg på kalas! Me myself and I från vår familj! R är ju i Tyskland o kollar snabba bilar! Bella bor numera i Stockholmia( hennes grupp vann förresten nollningen på Balettakademien ;) o Claes tränade fotboll! Spännande match imorgon på Tingvalla! CU-KBK derby!
Let me take a selfie! =)
Den lilla svarta kom fram igen! (från Panos) Det är ju lite mer höst i luften nu!

Haha! En av de nya spinninglåtarna imorgon!
#SELFIE 
Så kul att höstschemat börjar imorgon! Min spinningklass 17:00 är fullbokad med 6 reserver i skrivande stund! Så himla kul! Vi har 90 olika pass/vecka! Härligt med rutiner i träningen igen! Jag mår så mycket bättre av det! Så imorgon ska jag jobba på kontoret på em, sen drar jag direkt till KMTI o kör spinning sedan till Tingvalla o kollar Derby! Känns som en bra dag! Bäst av allt är att min älskade man kommer hem igen! <3 Även om jag tycker om egentid är det alltid skönt när alla är hemma tycker jag! Jag sa till Claes att de var tvugna att sova här i helgen! Du får säga att mamma är mörkrädd! Haha

Eftersom det är min lilla "Egoblogg" ;D så får jag väl visa dagens kalasoutfit!
Skorna ett billigt fynd från vårens resa till Budapest! Gick lös på hela 200 riksdaler!

Halsbandet från Garderob i Sunne! 
Jag o Ika shoppade loss där när vi var o hälsade på i deras stuga i somras!
Vi blev bjudna på så mycket gott hos morbror Leif o Gunilla!
Här min fina mams! <3
Hela gänget! Grattis morbror Leif! Plus några i soffan! ;)
Jamie det lilla charmtrollet var också där! <3
Kul att träffa er alla! Jag är fortfarande proppmätt! Kallskuret, ostar, frukter, baguetter, potatisgratäng o kladdkaka, glass o grädde! 
Tjoho för att höstschemat börjar imorgon!

Jag ska köra 
Spin måndag 17:00 (45 min)
Spin tisdag 18:15 (45 min)
Powerstep Tieto tors lunch (1tim)
80s 90s spinning fre 16:15 (45 min)
Zumba varannan vecka fre 17:15 (1 tim)
Samt rulla på lite spinning o Powerstep på helgerna!
Yepp! Behöver jag säga att jag var utsvulten på träning när Magda ringde mig om höstschemat!? 
Sen kan jag ju hoppa in på Pilates, Tabata, Lift It o core också!
Jag sa ja till allt typ! Haha

Hoppas ni alla haft en strålande helg!

Ny vecka imorgon o nya möjligheter!

Pöss!

<3

/Petra

1 kommentar:

  1. Snygg som alltid.
    Haha ja det är livsfarligt att tacka ja till pass när man är som mest träningssugen.
    Kram

    SvaraRadera