Petra Nyman Art & Design

måndag 16 juni 2014

Dagen efter Balen! Förfirande av studenten 2014 del 2!

När vi släppt av Claes o Ida vid studentbalen i den värsta värmen jag varit med om i Karlstad i år, kom älskade Jullan från Örebro! <3
Hon ville ju också gratta lillebror! <3 Får man inte ledigt får man gratta nån dag för tidigt!
Även i ett trött tillstånd dagen efter Balen! 

 Julia jag vill smaka! Pleeeeeeease!!!!!!!!!! Kan inte få längre hals o se sötare ut än så här! <3 Hihi
Så mysigt vi hade! Satt o surrade hela kvällen! Så nu är vi uppdaterade i Örebrolivet!;)

 När Clabbe kom upp dagen efter Balen fick han den här fina studentpresenten av Syster Yster!
Snacka om tjejen som har koll som jobbar på Ringströms Trend i Örebro!
Så snygg! Det går dessutom väldigt lätt att byta armband om man vill matcha med någon annan färg!
Jag jobbade på i köket! Här håller jag på med vaniljcremen till jordgubbsstudent tårtan! Puh jag är verkligen ingen bak mamma! Det konstaterar jag varje gång! Men jag vill väldigt gärna att det ska vara hembakat! ;D

Brorsan med fru o barn kikade förbi! De jobbade också när Claes tar studenten så de fick provsmaka tårtan!  En ljuvlig kväll även den här! 
Fina svärmor o svärfar hade också precis anlänt från sitt sommarställe i Halmstad denna underbara kväll! De bor ju i Täby annars! Jag hade fixat lite varmrökt lax, färskpotatis o goa kalla såser så vi åt även middagen ute på altanen. Första utomhusmiddagen sen altanen blev klar! Så härligt! Tycker alltid maten smakar bättre utomhus!


Claes var lite trött efter gårdagens bal!?!Hårda bud att ta studenten nästa morgon skulle det vara Champagnefrukost o tidig uppstigning vid 05:30! Sen studenten med studentflak, studentmiddag med släkt o vänner o en härlig studentfest på Nöjesfabriken på det! Hur ska det gå till?!
Bit ihop! Man undrar ju hur de orkar!? Men de är unga! ;) Tydligen orkar de mer än vad man kan tro?!?

Tjoho här kom Matte förbi i ett vrålåk på studentbalen i tisdags! Några kom på tandemcykel o någon i en traktor så många häftiga bilar på rad! ;) Tänk vad alla har fixat inför den här dagen!
Fortsättning följer! Nästa inlägg blir en bildkavalkad från studenten.

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar