Petra Nyman Art & Design

måndag 2 juni 2014

Från Slott till Ullared! Överraskningsresa del 2!

Ha,ha ja nu blev vi verkligen överraskade! Inte kunde vi drömma om att våra män skulle ta oss till Ullared o Gekås?! Det hade vi aldrig kunnat gissa! 
Det var ju inga direkta "Ullaredsshoppingbilar" vi åkte i!?!? ;D
Men några fynd lyckades jag göra! Jag ska visa er sen!
Oavsett fynd eller icke! Men herre gud! Det är ju en upplevelse! Bara att titta på folk! Jösses! 
Det var effektivitet som gällde vi hade en dryg timme på oss! 

Vi tog en Ullareds lunch o insöp stämningen!
Ika doftar in fynden! :)

Så gulligt av våra män att bära våra shoppingpåsar från Gekås! <3
Det är kärlek det! Hoppas inte de tycker jag förstör deras Image här på bloggen! Hehe

Färden fortsatte o next stop blev Båstad! Vädret fortsatte att leverera!
Jag hade aldrig vari i Båstad förut, det var en gullig liten stad! Mycket mindre än jag trodde!
R o T hade de gjort upp dagens klädsel måntro?!? ;)

Havsutsikt från hotellrummet!

Efter att  vi installerat oss tog vi en promenad o rekade lite!
Vi bodde på hotell Skansen som var helt fullbokat! 

Min fina man! <3
Jag o Ika hade siktet inställt på några små klädbutiker som vi såg när vi körde igenom Båstad!

Vi var inne i två butiker om vi säger så här då! Jag var helrosa när vi gick in i butiken o jag såg ut så här när vi kom ut ur butiken! Nya Miss Me jeans o en ny luftig fjärilstopp! Man får gå ner en storlek när man köper Miss Me jeans om någon tänker beställa från nätet? :)

Vi hittade en väldigt mysig restaurang!

Löjromstoast till förrätt! Jag dör så gott! =)

Torskrygg o champagne sås till varmrätt! Yummi! Det vattnas i munnen!

Vi strosade tillbaka till hotellet! Vi bodde precis vid tennisbanan!

Satt en stund på hotellet innan vi kom på att vi kan ju inte vara i 
Båstad utan att ha varit på Pepes Bodega!
Så sagt o gjort!
 Det låg ju bara 100 meter från hotellet!
Piff o puff! <3
Äktenskapstycke! Hihi
Tack för ännu en toppendag!
Men än är det inte slut!

Fortsättning följer på överraskningsresan!...........
Vart vi skulle nästa dag visste bara de här två! ;)))))

Förra årets dag två kan ni se HÄR! och HÄR!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar