Petra Nyman Art & Design

torsdag 5 juni 2014

Hög tid att börja planera!

Hej hopp i stugorna! Sola finns inte i Karlstad idag det är en sak som är säker! Regnet öser ner men det fina vädret ska komma i morgon lästa jag precis! Vi hoppas på det för nu vill inte ens hundarna gå ut! Jag fick nästan lite smått panik när jag kom på att det är om en vecka Claes tar studenten! Hög tid att börja planera! <3 Imorgon är det fredag o Sveriges Nationaldag jag hoppas verkligen solen kikar fram då jag ska köra Zumba på KMTI! Zumban jag vikade på i måndags var jättekul! Härliga kunder som  dansade loss! Förhoppningsvis kan vi vara ute o köra imorgon!
 
 Nu finns kopian av Svenskt Tenn vasen på Mios möbler igen!
349:- istället för flera tusen på Svenskt Tenn! Den var jätte fin tycker jag!
Tack för tipset Julia! <3
Igår efter Powerstepen gjorde vi Tacos! Bella hade inte ätit det på över ett år så det var efterlängtat!
Gjorde min egna guacemole! Den lilla skålen var ett fynd från Ullaredsbesöket! ;)
Recept på min enkla guacemole hittar ni HÄR!

Efter tacosmiddagen tittade jag på mitt favvo program "Småkockarna" Sveriges minsta mästerkock som jag hade spelat in!
Jag är lika impad varje gång av deras kunskap! Så söta! <3

 

Jag har fortfarande inte packat upp efter vår lilla överraskningsresa i Sverige!
Jag är hopplös! Här i ligger min absolut favvoklänning som jag shoppade i Halmstad!
Jag ska visa er bara det slutar att regna!<3
 
 
Jag fick tips om den här lilla ansiktsmaskinen som rengör på djupet!
Den ligger på laddning just nu! Ska bli skönt med lite ansiktsmassage!
Jag beställde den på Kicks! Mia2 Clarisonic
Annars har jag hunnit med ett besök hos duktiga Malin på Clipodrom!
Jag växlar mellan duktiga Åsa o Malin beroende vem som har tid! ;)
Det var välbehövligt, slingad o nyklippt! (tog nog en dm tror jag).
 
 
Annars är jag smått irriterad över att min kameraladdare är kvarglömt på något hotell?!?
Jag har dessutom tappat den i golvet så den är lite kantstött!
Dagens bilder är tagna med Paddan o en urkass Iphone! :(
 
Nej nu ska jag googla snittar o buffé mat inför studentfesten!
(Tips tas väldigt gärna emot! <3)
 
Packa upp väskan o äta tacorester!
 
 
 
Tjao på en stund!
 
<3
 
/Petra
 
 


1 kommentar:

  1. Älskar vasen, hade ingen aning om att den fanns på Mio, tack för tipset.
    Hur nyfiken blir jag inte på att se klänningen..... Gah....
    Trevlig helg, kram

    SvaraRadera