Petra Nyman Art & Design

söndag 18 maj 2014

Talang 2014! Vilken förvandling! 100 Squats!

Kul när någon vinner talang som är helt i en egen sjanger! En storfilm typ jag vill äga världen! Mäktigt!
Nej det är inte häcken som förvandlats inte den i trädgården den är fortfarande hög o inte den på mig den är fortfarande slapp! Hihi Idag fick jag vika bort min Powerstep återigen! Tack Maria! Ni som läst min blogg vet att jag typ får abstinens när jag inte får träna men guess what?!? Jag gjorde 100 Squats i ett sträck alldekes nyss! Wow ibland är det inga fel med några vilodagar! Man blir ju stark! Hehe

 Dessa bord som blev kvar ute hela vintern trodde jag bara var att åka till tippen med!?!
 Ser gröna o mögliga ut!
 Men min man han kan han!

Som nya!
Så fint det blir med den nylagda skiffern på altanen! 
Imorgon ska det bli klart! Men så fint det redan ser ut! 
Så som de blöta stenarna ser ut ska det se ut hela tiden! 

Åh imorgon ska jag bli svettig igen! Jag längtar!

Spinning kl 17:15 på KMTI!  Jag är så taggad!

Idag har vi solat för första gången i solstolarna!
Tagit hundpromme!
Grillat korv!
Målat!
Städat kök!
Kollat talangfinalen!
GRATTIS!

Bella drog till Alex!


Halva familjen kollar sport!
Jag har sett inspelad intervju med drottningen om hennes dementa mamma med Malou!

Sov gott!
Imorgon blir en fullspäckad dag!
Men jag har svårt att somna! Ska ställa klockan tidigt imorgon!

Puss!

<3

/Petra



2 kommentarer: