Petra Nyman Art & Design

lördag 3 maj 2014

Bli Världsförälder! Humor galan! För varenda unge! UNICEF! 80s Film på Instagram! Hoppas ni hör av er från Let´s Dance till nästa år!

Vilken tårögd gala det var igår! Mitt hjärta blöder! Gör något people! Jag ska definitivt bli Världsförälder! Har även ett fadderbarn sedan en många herrans år ! <3
Första maj o jag ....Go bananas in the kitchen! Herre gud vad flög i mig!?!? Jag var spik nykter o drogfri kan tilläggas! Hihi...  Men Hello vad en nostalgitripp till the 80s kan göra med en! Haha<3
Jag laddade för att köra min 80s 90s spinning på KMTI idag
 det var därför denna dans kom till som verkligen kom från hjärtat! Hihi
Tänk om någon skulle se mig nu?!?! HJÄLP!?!?
Då kom jag på! Yes det är precis vad ni ska få se! 
Hoppas jag inspirerar fler att vara lite Crazy på Instagram o FB! Tydligen har jag redan gjort det!?! Ha Ha! Kolla in vår PT på KMTI "HankallarmigStabbe" på Insta! Han dansar också! Hihi

Kul att stå i köket o laga mat! ;D!
Pöss på er! <3
Kul med många kommentarer dessutom!
Se filmklippet på Instagram PetraNymansDagbok! ;D!

Nu lite mer seriöst! Glöm inte att ge en peng för varenda unge!


3 kronor per dag har vi råd med!

Tårar! <3 <3 <3

Livsglädje!



Heja UNICEF!!

Pengarna kommer fram! Det behövs resurser!
Varför blev jag inte världsföräldrar tidigare!
Jag har fadderbarn sen en massa år tillbaka!


<3 
Grattis till Lets Dance finalen! Benjamin o Steffo!
Spänningen är olidlig!

Hoppas de hör av sig till mig nästa år!
;D

<3

/Petra

1 kommentar: