Petra Nyman Art & Design

söndag 18 maj 2014

Värmen är på väg! Middags o shoppingtips!

Fortfarande ont i nacken! Fy jag vill inte att det här ska bli en klagoblogg utan vara en feelgoodblogg! Annars vilken underbar dag vi har haft! Värmen är på ingång! Vi grejar på här hemma! R har börjat fixa med poolen! Lite pyssel innan första doppet kan intas! Vill ju helst att det ska vara 28gr då! Hihi
Det kommer hända mycket med huset till veckan!
Poolen fylls på med vatten o jag försöker fixa vikarie till min Powerstep klass imorgon!
Det är ju precis det här jag inte ska göra, maila, skicka sms o googla med högerarmen!
Om ni visste vad det värker när jag skriver det här!
Imorgon ska jag boka in en massage på KMTI!
Lillängs hamnens honungsmarinerade varmrökta lax!
<3
En romsås o en hjortroncremefraiche, citron, sallad o sparris!
Vilken festmåltid vi hade i torsdags när Bella kom hem! Olivia o Alex kom o gjorde oss sällskap så himla kul med lite tjejsnack! ;) Vi satt o surrade ett bra tag o tjejerna ännu längre!

Sommarkänslor över den här tallriken!

Melonsallad!

I fredags när jag kom ut i köket såg jag inte en meter utanför fönstret!
Yepp de tvättar husfasaden o även fönstren tydligen vilket är väldigt välbehövligt!

Idag har hela familjen varit o kollat på Carlstad Uniteds hemmamatch! Tråkigt för det blev inte ett mål på hela matchen! Men underbart fotbollsväder har det bjudits på o det är ju inga fel! Kaffe o korv i solen! 1 poäng tog de hem ändå! ;)
Idag tog jag min topp från Gina Tricot för 149:- Gillar den!
Bellas kompisar var här o jag tyckte Olivias sandaler var så snygga! 
Fick tips av henne!
Jag åkte o köpte likadana på Lager 157!
Söta o så sköna! 
Glitter o glamour!
Hoppas jag vaknar o inte har ont imorgon! Vill så gärna köra ett träningspass!

Hoppas ni har haft en härlig helg!

R sa precis att det varit 35 000 i Kungsträdgården ikväll på gratiskonsert!

Bella träffar kompisar på nån uteservering i stan!
Clabbe drog iväg till en kompis även han!
Hoppas hon får skjuts hem av lillebror inatt?!?

Godnatt på er!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar