Petra Nyman Art & Design

onsdag 29 maj 2013

House of Lola modevisning på KMTI 18:30! Ladies night! Spinning och Jordgubbar är medicinen!

Shit! Jag ska mannekänga för House of Lola imorgon torsdag o jag börjar bli rejält pirrig i magen! Gamla tanter som mig vad ger jag mig in på?!? 2 byten men kläderna är supersnygga o sköna!
Hoppas vi ses på Ladies night! Ja män är också välkomna! :)
Igår somande jag alldeles försent! Det är som när jag kommer över en gräns är jag klarvaken, inte det minsta spår av Johnblundpulver i ögonen!  Det ljusnade tom innan jag somnade! Därför blev det en slow start imorse! Gillar egentligen bäst att vakna tidigt o få ut mycket av dagen! Det är ju min favvovecka i månaden nu också?!? Då är jag extra gråtmild! Vill rädda världen från all ondska! Men så kommer räddningen i ur o skur! Ett spinningpass där jag fick utlopp för min stress o oro! Kunderna är min boost! Love you! Det kommer från hjärtat! Fick en riktig energikick efter dagens pass! Jag o min kollega Åsa S fick en underbar kommentar av en ny kollega! Men jag vill inte låta så ego så jag behåller den för mig själv! Men det gjorde mig extra glad idag! <3
När jag väl sätter fart är jag grymt effektiv ändå! Gott det! Efter lunch betade jag av en hel del!
 
Efter ett nästan fullsatt spinningpass! Åt alla i familjen olika middagar!
Jag nöjde mig med två varma mackor med skinka, stark senap, rå lök, körbärstomater, ost!
Men efterrätten åt vi alla med god aptit!
Jordgubbar är ju bara så mycket sommar!
Det behövdes för det har regnat hela dagen!
Mums!
 
Med tanke på mitt förra ironiska inlägg vill jag tillägga att jag älskar vardagsglamour,
fina saker, kläder, matlagning, inredning, husbyggen, resor, lyx!
Men det viktigaste i livet är att alla omkring mig mår bra!
Sen är det verkligen inte så varenda dag!
"Vardagsglam" kan verkligen vara två varma mackor!
Njut så länge vi kan! Städa inte ihjäl er!
 
Vi har haft en helmysig kväll!
 
 
Godnatt!
Sovgott!
<3
/Petra
 

2 kommentarer:

  1. Att mannekänga fixar du fint!
    Ser Ett fel.....
    "Grädde" hmm....egen vispad är det enda som duger :)
    Ha en fin torsdag...här regnar det rejält...
    Kram Gizze

    SvaraRadera
  2. DU kommer fixa det galant, roligt ju!!! Hoppas du lägger upp bilder från bloggen.
    Kram

    SvaraRadera