Petra Nyman Art & Design

fredag 24 maj 2013

Budapest Grand Finale! Shoppingfynd!

Så var det sista kvällen! Vad fort det har gått! Vilken trevlig stad det är Budapest! Trevliga människor, god mat, billigt, mysigt! De är ju kända för sina stora badanläggningar men det hann vi inte med den här gången! Hit kan jag verkligen tänka mig att åka tillbaka!
 
Vi satt ute sista kvällen o bara småpratade om allt mellan himmel o jord!


Vi gjorde oss i ordning på vårt egna lilla Spa på Queens hotell!
Träningskläderna hade jag såklart packat ner men de blev oanvända!
Det fick räcka med alla promenader! Gud vad vi har promenerat!
 
En lång gata med massor av restauranger!
En sån sommarkänsla att sitta ute på kvällen!
R:s allergi var som bortblåst också! :)
 
Hungriga som vargar!
 
 
Jag åt tapas till förrätt o salmon tagliatelle till varmrätt!
 
Mina nya mockasin stövlar! Supersköna o lätta!
 
Mitt kap idag!
 
Supernöjda o trötta efter dagens strapatser säger vi godnatt! Sov gott!
Planet går 13:00 o vi blir hämtade kl 10:45
Tack för den här gången Budapest!
 
 
Frulle på flygplatsen!
Jag var lite orolig för övervikt av bagaget!
Jag hade köpt två fantastiska kvivset också!
Men vi klarade oss precis! :)
 
Tillbaka hemma i grytorna igen!
Med massor av ny inspiration!
Hundarna är hämtade från hundpensionatet!
Dagen går till att  jobba ikapp så ska jag
ringa o se om jag kan få en tid till att fixa till naglarna!
Inget 80s spinning för mig idag! Det bytte jag bort av misstag!
Men jag har fullt upp idag ändå så det gör inget!
Ikväll blir det Let´s Dace såklart!
 
Sköt om er!
Ha en härlig fredag!
 
<3
 
Kram Petra

1 kommentar:

  1. Vilka härliga dagar ni haft i Budapest. Känner igen mig lite här o där från när jag var där för ett antal år sen. Hade gärna varit på Depeche konserten, mina tonårsidoler o har bara sett dem live en gång. Ha en skön helg vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera