Petra Nyman Art & Design

söndag 19 maj 2013

Packar väskan! Semester mot Budapest o Depeche Mode!

Kollade in Eurovision igår! Vad tyckte ni vann rätt låt? Kul med ett grannland som tar över tycker jag! Även om jag nästan är trött på låten innan den ens vunnit?!? Loreens låt tycker jag bara har växt hela tiden! Vi kollade storbildskärmen i Claes rum! Allt blir så mycket bättre då! Idag var jag o körde ett pilatespass under bar himmel på KMTI! Det var magic moments med himmel o ljummen vind! Så skönt när vi börjat köra utomhusklasser på KMTI! Efter det var det bara att bege sig in o köra spinning! Sommarplågor var temat idag! Efter det har jag fyllt upp kylskåpet! Claes mha mormor passar huset några dagar när Robert o jag ger oss iväg igen! Hade nästan glömt bort att jag gett honom detta i födelsedagspresent i December! Vi ska bo på ett femstjärnigt hotell som jag inser att jag fått till 80 % rabatt om jag jämför om jag skulle boka rummet idag! Dagens pris är 4300:- /natt!
Vi ska bo på  Queen's Court Hotel & Residence  Vi ska bo i Superior svit! Mycket firande på en gång nu! Blir så otroligt bortskämda! :)
Nej mina vänner hög tid att börja packa väskan!
Verkar vara mellan 20-25 gr o sol i Budapest!
Tidig uppgång imorgonbitti! Vi åker redan 04:45 behöver vara på Arlanda runt 8:00 tiden!
Planet går 10:00 o resan tar bara två timmar!
 
Så nu får ni hänga med mig till Budapest o Depeche Mode på tisdag!
Snabbare uppdatering om ni vill följa mig på Instagram!
Jag blir jätteglad om ni gör det! NymanPetra heter jag där!
 
 
Semester!
 
Wiii!
 
Ha en härlig söndag!
Vad ska jag packa nu igen då? Tar alltid med mig på tok för mycket!
 
En riktig EGO blogg jag har just nu!
6 nya inlägg av mig nu o jag tror jag bloggat ikapp?!?
 
Ses i Budapest!
 
:)
 
<3
 
/Petra
 
 

2 kommentarer:

  1. Budapest en härlig stad. Njut o ha det bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Å vad härligt med en semester tripp, hoppas att ni får det alldels underbart!
    Kram

    SvaraRadera