Petra Nyman Art & Design

måndag 6 maj 2013

Grillpremiär! Billiga Olivträd! Poolhäng!

Årets första grillpremiär igår! Mums! Annars är det trädgårdsframplockning som gäller!
+ X antal krukor som ska planteras! Det får bli lite varje dag helt enkelt!
Idag har jag jobbat o suttit i telefonmöte! En tjejlunch där vi skulle planerat halvåtta hos mig blev framflyttad. Jag har tagit på mig ett vikpass i Pilates ikväll! Bäst av allt solen skiner i Karlstad!
 
 Första grillningen i år!
Fick tips av en kollegas blogg att de hade billiga 199:- Olivträd på Netto!
Jag orkade bara  bära med mig ett men fler ska inhandlas! Som sagt det är några krukor som ska planteras! Gårdagens lunch blev en grillad choritzo! Måsskrik o fågelkvitter!

Kollade in grannens Instagram o blev sugen på Greksk sallad! Hehe
Underbart med cybervärlden! :)

 

Ska bli kul o se om min älskling kan få ordning på den här?!? Blir inte direkt badsugen?!?
Nu ska jag ta en kaffe i solen! Bara jag o hundarna hemma! Känner dock en oro i kroppen inför morgondagen då Wilma  ska operera bort tumörerna! Nej nu ska jag inte oroa mig i onödan! Är ju expert på det! 
Hoppas ni få en bta start på veckan! Kortvecka igen ju! :)

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar