Petra Nyman Art & Design

tisdag 28 maj 2013

Mitt perfekta liv! Bokrecension Magdalena Graaf!

Idag var jag hos underbara Malin på Clipodrom... lätt bästa stället i stan, fick skjuts av min underbara man så jag slapp parkera i stan vid lunchtid! Det är så besvärligt med alla trånga parkeringsplatser tycker jag! Innan dess han jag köpa en sååå fräsch sallad på Lilla Saluhallen! Efter att jag blivit stylad i håret tog jag en skön promenad med fantastisk medelhavsvärme, strosade  direkt till Akademibokhandeln o köpte" Mitt perfekta liv"  Magdalena Graafs nya bok! Nej, just det jag köpte urgoda jordgubbar på torget först, tog två kartonger för säkerhets skull! <3 <3 Perfect day! <3 <3
Love P <3 <3     OKI! Båda står i kylskåpet nu! (kanske till frukost då?!?)
 
Jordgubbe o ny bok i solstol upplagd på Instagram o länkad till @graafmagdalena!
(skämskudde fram)
 
Älskling ta en ny bild med bok o jordgubbe o lite vänern i bakgrunden!
Behån stack fram på förra bilden?!?
R suckar o säger att det blev nog bra efter att ha tagit typ en sekund på sig att ta bilden!
 

Äsch då! Tar en egen egobild med lite blomstrande träd i bakgrunden!
Jordgubben blev med! Check! Boken not! Solränder på halsen inte så bra!
Men nyfixade naglarna kom med på bild! Yes! :) Och Ole Lynggaardringen o B. Loved armbanden!
Får väl duga då?!?
 
 
Här slängde jag mig ner hann läsa nästan halva boken innan jag skulle dra iväg med "nystylade håret" på spinningpass! Ärligt jag har skrattat och gråtit åt en helt sjukt ärlig Magdalena Graaf som bjuder på sig själv så sjukt mycket! Helt fantastiskt! Cupcake bloggar är genomskådade för länge sedan! Nu är det mer ärlighet som ska in i bloggen! Jag fick verkligen ny inspiration o mod! Det finns väl inga i hela världen som tror att alla bara lever det perfekta livet?!?
 
Jag fortsätter inlägget med mer myyys o cupcakebloggande!:)
Claes o "Gremlins Elsa" i mysposition!



Middag på terassen med nyttigaste fisken o Omega 3 påfyllning o dyraste svenska färskpotatisen!
D vitamin behövs inte idag för solen står högt på blåaste himlen! OBSERVERA de nya Perfect home tallrikarna! Shit sparrisarna vända åt fel håll! Nej!
Sååå snygga så jag dööööör! Hehe
 
Bekännelse! Compressionstightsen som jag beställde ett nytt par från HÄR! tuggade hundarna upp i grenen efter ett svettigt träningspass när jag slängt dem på golvet!
 
Vad jag hoppas med Maggans bok är att fler "Bloggerskor" "Tanter" Hihi ska bli lite mer vågade o inte så stela när de bloggar! Älskar när man får lite mer inblick i livet om ni förstår vad jag menar!
Upp o ner för det är så allas liv ser ut förmodligen! Jag kommer bjuda mer på mig o mitt liv till sonens förtret!
 

 
Mina underbara cybervänner! Jag hoppas ni orkat hänga med ända hit!
Kanske har ni suckat o gett upp för länge sedan?!
Antar att ni förstår att det är skrivet med  IRONI genom hela inlägget!
:)
 
Jag har läst Magdalenas blogg länge
o jag tycker hon är hur modig o duktig o rolig som helst men
 efter att ha läst hennes senaste bok! Mitt perfekta liv! Växer hon ännu mer!
Bra jobbat o stort grattis till boken!
Läs den!


Godnatt! Dröm söta drömmar!

<3

Kram Petra
:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar