Petra Nyman Art & Design

tisdag 3 juli 2012

10 min från IKEA Flytta in vet ja!

Vi bor på Edsviken ca 10 (6 beror på vem som kör):) minuter från IKEA i Karlstad!
Åk hit istället för till Kolmården vet ja! Här finns 2 Grävlingar vid bryggan!
Rådjur hur nära som helst! Räv som är typ tam?!? Livrädd att Elsa ska bli mat!
Måsar som skriker!
En stor padda i poolen o en liten rackare som åkte snålskjuts på pooltaket när det drogs på!
Djurlivet är amazing! Regnar det kommer mördarsniglarna fram o är
det sol kan en o annan orm gotta sig i solvärmen nere vid bryggan
Mys vad jag älskar djur!
Måsarna ska vi inte tala på!
Förresten kan de flytta in på mitt huvud ikväll!
Efter spinningklassen på 1 timme som jag höll på att komma försent till dessutom!
Tiden går så fort ibland när man jobbar?!?


Ett riktigt måsbo det!


Morgonens Coffee! I nya french press! O LL pressokaffe!


Välkomna till mitt lilla hotell på huvudet alla måsar!
Nyduschad  o torkad efter en timmes intensiv spinning!
Bjuder på varenda rynka!


Claes hade inte ätit fisk på hela veckan i Borlänge?!?
Ha ha tror vi att nån har ätit fisk på P&L!
 Not!
 Så nu bygger vi upp kroppen med ett litet fiskpaket i folie!
Innan hårdträning o Gothia!
Claes kompis Erik Sjöberg var här o hälsade på!
Kul det var längesen vi såg honom!
Stackars fick komma hit o bli bjuden på fisk!'
:)

Läggdags för länge sen!

Godnatt alla fina cyberkompisar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar