Petra Nyman Art & Design

fredag 6 juli 2012

Underbar start på Semestern! Peptalk! smile

Äntligen semester!
Vi börjar med en liten sammanfattning so fare!
Spinning, dusch, Onepiece, handling, pizza, skjuts, regn, inget på tv!
Love semester i Sverige!
Ja det gör jag!

Älskar alla dagar!

<3

Skjutsat Bella på födelsedagsparty!
Sitter o väntar i bilen på R som hämatar Pizzan!
Claes är på bio Spiderman
Dagens outfit!
Randig fångdräkt alá Ziperall! (tack Eva)
Myysigaste i garderoben!
Jag menar Walk in closet! Hihi

Regndropparna så vackra uanför köksfönstret!
Buskarna, träden o blommorna får livets dryck.....vatten!:)

Hade besök av busfröet "herself" Alice idag!
 Efter 3timmars bus slockande hon pladask mitt på köksgolvet!
Sötis!

Känner mig så trött i kroppen efter Powesrstep, Madonna o Spinning!
Träningsvärk? Ja!
Jag måste ta tag i styrketräningen snart igen! Eller vadå igen?! Jag kom ju aldrig igång! :)
Vilket också syns på de osynliga musklerna hehe!
Jag försöker peppa mig själv!
Snart ska ni få se på andra bullar!
Grr!
Häng med vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar