Petra Nyman Art & Design

söndag 29 juli 2012

Längtar redan tillbaka!

Igår gick vi upp 03:15 för att flyga hem så det blev inte många timmars sömn!
Jag var helt slut igår så därför orkade jag inte göra något inlägg!
Killarna spelade match mot Huddinge på hemvägen dessutom!
Helt otroligt att de orkade! Vinst med 4-1 dessutom!
Hundarna är hämtade o nybadade! Vi tittade på tv o köpte färdigmat (kebabsallad för min del)!
Det var inte precis roligt väder som väntade oss i Sverige! Fy vad det regnade o blixtrade!
Jag är så träningssugen att jag dör! Men tyvärr är inte min mage i fas så jag får vänta lite:(
Idag ska vi fira världens sötaste lilla Eddie som firar sin tredje födelsedag idag!
Nu ska faster Petra sätta fart!

<3
Puss min älskling!

Utsikten i Nerja är fantastisk!

Fredagens lunch view!

Vi tog en glass på Balcon Europa!

Tack o hej för den här gången! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar