Petra Nyman Art & Design

söndag 22 juli 2012

Vi är framme i Nerja! Sjuk humor! Ett gott skratt!

Flygningen gick bra! Right on time!
 Visst är det läckert när man flyger ner över Malaga!
Äntligen var vi framme igår runt 17 tiden! Halvmöra efter en tidig morgon!
Man känner sig lite resdammig!
Men efter ett dopp o lite bubbel var vi på G!

Vi skrattade så vi vek oss!
 Vi hade nämligen fått en present av våra kompisar
som varit i huset veckan innan oss!
Ha ha vilken underbar Öl-öppnare som det stod Nerja på inslagen så fint i presentpapper!
Bubbel o blommor!
Det kallar jag humor på hög nivå! Hehe

Tack så mycket!
Big smile!
Schnygg va?!?

Underbar värme!
 Internet fungerade inte igår så därför denna sena uppdatering!
Jag lovar att jag ska bättra mig!
Idag är det solskyddsfaktor 30 som gäller!
Jag tänker inte bränna upp mig utan vara klok o försiktig!



Life is Good!

Claes, Bella o Sebastian spelar spel på altanen!

Vi hamnade på den Belgiska restauragen Brüxells igår kväll!
 Det var tydligen Belgiens nationaldag så vi hamnade mitt i alla festligheter!
Egentligen behöver vi inte titta på menyn!
 Vi vet vad vi ska ha!
Deras oxfilé smälter i munnen!
 Jag tror ärligt aldrig jag ätit något godare kött någon annanstans!
Möjligtvis på Gondolen i Stockholm!
?!?


Det vattnas i munnen!

Nu mina vänner ska jag ut i solen igen!

Vi får se vart vi ska luncha idag!

Ses lite senare alla fina!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar