Petra Nyman Art & Design

onsdag 25 juli 2012

Powerwalk till marknaden! En helvetesnatt!

Bella o jag körde 2 timmars powerwalk inkl shopping på marknaden igår morse!
 Vi höll på att smälta bort!
Det blev två bikinis, många snygga läderarmband!
 Bella köpte ettpar supersöta shorts Jag visar er sen!
Vad tycker ni om de här pjuxen med orange klack då?
 Vilken fest ska man kunna ha dem på tro?!? En fest där man inte behöver röra sig så mycket!Hihi

 Efter marknaden tog vi en tur till stranden!
 Där träffade vi familjen Fröberg som vi lunchade med!
Det blev en riktig långlunch kan man lugnt säga! Vi väntade på maten i 2 timmar!
Spanjorerna har inte så bråttom precis?!? Hihi
Men vi hade trevligt ändå!

 Så här såg min lax ut när jag äntligen fick in den!



 Eftersom vi inte var klara med luchen förän kl 17:30 bestämde vi oss för att äta tapas på kvällen!
Ett tips från familjen Fröberg som varit där kvällen innan!


På väg upp på stan stötte vi på den här lilla ulltotten som påminde om mamms Alice
 Fast inte lika busig!
Hon åkte med sin husse på moppen! Hehe

Väl framme på Tapasstället som var supermysigt
 beställde vi ca 10 olika tapas 4 glas vin o vatten!
Allt kostade 20 Euro! Superbilligt o fantastiskt gott!
Men sen började Helvetet! Bella blev magsjuk!
Vem vet av vad? Kan det vara den här lilla grillade miniburgaren, oliverna, isen i vattnet?!?
Ja ingen vet o ingen annan blev sjuk!
Men Bella har haft en fruktansvärd natt! O mammahjärtat har gjort så ont! Helt hjälplös!
Hon mår bättre idag som tur är!
<3
Vi läser, o myser! Killarna ska jag gå o väcka nu! De har vänt på dygnet helt o hållet!
Lite molningt men varmt idag!
Nu ska jag ta ett färskpressat glas juice o lite kaffe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar