Petra Nyman Art & Design

måndag 30 juli 2012

Fynd på Twilfit! Blev inte som jag tänkt mig!

Var en snabbis ner på stan o fyndade den här bikinin  för halva rea-priset
 ord 480:-jag betalade endast 115:-
Jag tänkte att det skulle bli snyggt med orange när man ändå är lite brun!
Jag skyndade mig hem, var borta max en timme o laddade för att 
ta med mig melon o nyköpt Damernas ut
till Poolen o njuta av den svenska sommaren.
 Men tji fick jag! När jag kom hem var solen gone!
Så ni kanske får se bikinin på en annan solig dag!Hehe
Nu kom den inte längre än på köksbordet!

Är det konstigt om man vill tillbaka?!?

Känner mig lite låg idag! Jag har inte tränat sen förra fredagen av förklarliga själ!
Då börjar min kropp få abstinens o jag känner hur det kryper i hela mig!
 Måste försöka o tänka positivt o inte vara en sån gnällkärring! :)

Har fått frågan om att köra morgondagens Powerstepklass.
Jag är så sugen men vet inte om jag klarar det redan imorgon?! Är ju inte helt kry!
På lördag ska jag i alla fall ha en Möhippa i Zumba!
Det ser jag fram emot! Brukar alltid bli fullt ös!

Nu ska jag ta bort nagellacket o börja om från början !
Det blir hur kladdigt som helst när man försöker bättra på! Ser inte klokt ut!
Riktiga I-lands bekymmer! Jag vet! Ska skärpa mig nu! :)


Sen ska jag se vad jag ska göra med de nyplockade kantarellerna från Ica?!?
Hihi!
Ha en fin kväll!
All kärlek

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar