Petra Nyman Art & Design

torsdag 23 februari 2017

Nya Fransar hos Linnea på BMs Hud & Spa! Målningen är klar! Snart redo för semester!

Nu snart börjar jag bli redo för semester  även om jag inte börjat packa än så idag kommer det vara fullt ös!
Jag har varit o gjort fransar hos fina Linnea som är grym på fransar.  Jag har gjort ett litet uppehåll när jag tatuerade min eyeliner o sen har det inte blivit av men nu inför semester i varmare breddgrader var det dags igen. Det gick så fort så jag hann knappt komma dit förrän fransarna var på plats. Tusen tack fina Linnea <3


Inte riktigt som dessa som min senaste målning har men mer naturliga ;)
Jag har målat o målat för att bli klar med den här stora målningen Droppa ditt magasin ( släpp din fasad) 
Den plus mycket annat ska levereras efter mitt lunchpass på Tieto till KMTI som ska visa mina målningar o design saker på deras YOGA dag på lördag så gå dit om ni har möjlighet, det är massor av fler utställare o så kan man ta en mysig fika i Mollys Hörna ;)
Känner ni igen er! Som sagt, inte börjat packa än, köra lunchpass, leverera massor till KMTI o vi ska åka hemifrån 15:30, planet till Thailand går 21:45 ikväll.

Nåja det är bara att köra järnet helt enkelt! Fick bilden av vårt resesällskap Anna så vi är i samma sits hehe

Kommer ihåg för något år sedan då R glömde badbyxor o träningsskor då tror man såklart att badbyxor kan inte vara något problem att få tag på i Thailand!? 

Nej det är det inte om man vill ha ett tält till badbyxor med elefanter på Haha jag bryter ihop vad kul! ;D!


 Jag hade tänkt att jag skulle hunnit med att fixa naglarna o göra tandblekning också men så fåfäng hann jag aldrig att bli utan det fick bli semesterlacket på bara:)
Jag signerade alla småtryck som jag dessutom målat gulddetaljer på de kommer finnas att köpa för 100:- st en toppenbra gåbort present istället för blommor, vin eller choklad <3

De finns i fem olika motiv.
 Nu kommer lite bilder från min målning så ni kan sluta läsa här om ni tröttnat på mina målningar hihi Snart kommer bloggen fyllas av varma Thailandsbilder, stränder, palmer istället  ;D!


 Bonniebus vill såklart vara med på bild <3
 Claes o J flyttar hit o tar hand om alla doggisar!

GRATTIS finaste Josefin som fyller 22 år idag! Hipp hipp hurra för dig!
<3


 Den här målningen är mindre blev också klar igår.
Tidningsklippet som är på tavlan hittades i väggarna när vi renoverade vårt hus, de sökte bla springpojke i en annons ;)

Nu är det verkligen hög tid att börja packa o hoppa i träningskläderna!

Ha en härlig torsdag o Grattis än en gång Josefin!

<3

Tjao! Vi ses i Thailand kära bloggläsare!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar