Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 februari 2017

En feelgood sunday! Nerjalängtan! Snart åker vi!

En alldeles magisk söndag vi hade. Vilken avslutning på helgen!
Min dröm att få stå utomhus en vacker vinterdag o måla gick i uppfyllelse i söndags.

Vilken inspiration! Jag håller på att måla o fixa inför KMTIs Yogadag som är 25 feb då kan man se mina målningar o designgrejer där irl. http://petranymanart.tictail.com/

 Frida kommer vara där eftersom jag råkar vara i Thailand då! ;) På samma hotell som Blondinbella bor på nu;)))) Wiiii!

Kolla in himlen.
Släpade ner min stora målning på 150cm x 120 cm ner till bryggan!

Allt för konsten!! hihi
Moder natur!
Jag har målat en bakgrund med olika effekter men det ska bli ett stort ansikte så småningom.


Spegelblankt på Vänern!
Däruppe ser ni vårt hus!

Vilken vacker vinterdag!


Bella o jag har haft en riktig mor dotter dag! <3

Så himla kul att umgås med henne! Vi har så kul tillsammans lika dålig humor båda två förmodligen hihi

Vackra dotter! <3
Isabella som alla tycker är så lik Noora i Skam . (eller rättare sagt Noora är lik Bella)
 Jag har bara kollat säsong ett än men säsong två ska tydligen vara bäst?!

Igår var jag tvungen att titta på Tina Nordström som hälsade på familjen Wahlgren i Nerja
Såg ni?
Fick en sådan längtan till vårt hus där! Det går att hyra om någon skulle vara intresserad så kika på länken. 
Här är jag, Ika o Lisa förra året på väg upp på stan för att äta middag!


Jag kom på att jag glömt tipsa er om den här goda spicy thaigrytan som jag lagade förra veckan.

Jag lägger ut receptet i ett eget inlägg för det här börjar bli så långt nu hihi

Vi tog en hundpromme i solen o Bella höll på att skratta ihjäl sig åt min klädstil

. Hon tog en Snapchatfilm o la ut på Mystory o skrev undrar om hon röstade på Roger Pontare i Mellon???

Haha va kul! Ja kanske lite Pontareinspirerad klädsel? Men Nej jag röstade inte på Pontare!

Så skönt att bo på Skoghall för där o i NYC kan man se ut precis hur som helst!!! Hehe


Puss på dig min lilla skitunge!

<3

Ha en härlig Valentines day kära läsare! Mer kärlek i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar