Petra Nyman Art & Design

tisdag 21 februari 2017

Helgen o Mellomiddag! Låt på repeat!

Jag kan inte låta bli att tycka att det är kul o festligt med Melofuckingdifestivalen även om jag vet att det är många som tycker det är en riktig Circus?! Men hör inte det till att alla tycker o tänker om allt o alla! 
Jag älskar iallafall spänningen, direktsändningen, nerver, pirr, alla kläder, melodier. Fast jag tänker mest att jag vill ha en ny taktfast låt till spinningen hihi.
Bella tittar bara på dansarna hihi 

Elsa satt iallafall bänkad i lördags! ;)) Fast hon gör ju alltid som matte iofs ;))))
Annars har helgen varit lugn o skön! Frukosten i fredags! Jag är inne i en period med stekt ägg på mackan så gott, men snart finns det mer att välja på när vi kommer till Thailand;)
Jag som tipsade alla om fredagsmiddagstips på bloggen, 

Vad tror ni det blev hos oss! Haha

Jodå en liten Tacogratäng ;D!

Vi hoppade i bubbelpoolen efter spinningen jag o R o sen kunde jag inte komma på något bättre än just tacos! Fick en längtan efter Nachochips!

Jag har ju fortfarande ont i min tennisarmbåge så jag försöker att göra lite enklare middagar där jag inte behöver anstränga armen så mycket.

Kallrökt lax, citron o dillstuvad potatis får mig att tänka på sommar o laxbutiken.
Enkelt o väldigt mumsigt! 
Efter middagen gick vi upp på vinden o tittade på Mellon;)
Tycker Alcazar numret var toppenbra
Vi var på Alcazars show i Örebro förra året o de är ju verkligen så grymma.

Söndagen blev lugn o skön! Liksom hela helgen för den delen!



I söndags målade jag i min ateljé! Lyssnade på Wahlgren o Wistam podden!
Jag fick några bilder "gillade"  av @Jossanoffiicial gick in o tittade på hennes Insta o såg att hon kom ifrån Stockholm o att hon släppt sin första singel på Spotify.

Droppa ditt magasin! Vilken cool låttitel, så jag lyssnade o den gick på repeat när jag målade.

Lite lagom sentimental att måla till  hihi Fin låt!

Var tvungen att tagga min Instabild #ögat" med #droppadittmagasin.




Hur har er helg varit?


Kramar Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar