Petra Nyman Art & Design

fredag 28 oktober 2016

Finbesök i lördags! En riktig bakmorsa! NOT!

I lördags kom Julia (R:s äldsta dotter) hit från Örebro, hon jobbar  i smyckesaffär så det är inte så ofta hon är ledig på helgerna tyvärr men desto mysigare när hon väl kommer hit på besök,

<3

Claes hade spelat bortamatch med Carltad United mot Nyköping (ett viktigt poäng hämtades hem) o åkte direkt hem till oss för att äta middag med syster yster. Bella var lite smått avis att hon inte kunde vara med <3 Vi saknade henne också såklart! Helst vill man ju ha alla barnen hos sig!

Julia o R tittade på Örebro hockey på eftermiddagen. R hade varit i Stöten o fixat sista med husbygget på fredag o kom hem nästan samtidigt som Julia dök upp fram på eftermiddagen.
Lite snacks o bubbel framför tv:n medan jag fixade kvällens middag i köket! ;)
Dotter o far! <3
Jag gjorde en gräddig potatisgratäng o grillad fläskfilé med pepparsås o sallad till varmrätt!
Väldigt längesen jag åt hemmagjord potatisgratäng o det gick hem hos middagsgästerna tror jag! ;)

Sen skulle jag försöka mig på att baka en saffranskaka till efterrätt! Haha ser ut som ett sjöslag i köket när jag bakar hihi
Smeten klar o kakan ska in i ugnen!

Tror vi åt upp hela med grädde o varma hallon! Måste börja baka oftare haha..
Josefin, Claes tjej kom också när hon jobbat klart för kvällen. En riktig mysig lördagkväll med skratt o o surr.
Sovmorgon o sen frulle i soffan! Julia var omringad av odjur hihi
<3

Nu när hösten är här är det så otroligt skönt att  speciellt efter spinningen gå o sätta sig i varma bubbelpoolen.

Och sedan gå in o mysa vid brasan! Höstmyyyys!
<3

Nu ska jag snart packa lite till Tabataresan! Imorgon drar vi! Wiiiii!
Ser ut att bli bra väder där till veckan!

Tyvärr har jag ont i ryggen o det kändes inte alls bra när jag körde Tabata med Tieto igår!



Spinningen har ju funkat i veckan men inte knäböj, upphopp o andra intensiva rörelser!

<3

Kram o ha en trevlig helg alla!

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar