Petra Nyman Art & Design

fredag 28 oktober 2016

VIP Shopping på Paviljongen! Pinchos! Cut in Kitchen! Wahlgrens Värld i Nerja! Hyr vårt hus i Nerja!

Igår var vi bjudna till Paviljongen på lite VIP-shopping o mingel. Vi åkte förbi Pierre o Anna innan eftersom vi är i tagen att planera inför en vintersemester ihop ;)))) 


Vid 19 tiden var vi nere på stan o Paviljongen även om jag nog helst spar min shopping till Tabataresan till veckan då Gigi som är "Personal shopper" o är King på att ta fram rätt outfits hihi.

Världens bästa Gigi skickade ett mess till mig i onsdags precis när jag hoppat av spinningcykeln att vi visst hade en date på Cut in Kitchen för en kvart sen! Eld i baken fick sonen att skjutsa mig ner till stan både bh o troslös haha men med myskläderna på som tur var så hon hann med både färg, slingor o klipp innan nästa kund dök upp hihi.

Jag var så bergsäker på att det var igår torsdag jag skulle dit! Men men det ordnade sig ju som tur var!
Jag fick både en grön juice från Juica, kaffe o pepparkaka o en mycket trevlig pratstund så tiden flög iväg som vanligt <3  Det är ju Gigi o Linda som anordnar Tabataresan till Marbella så vi var så taggade på resan.

Hon kapade en bra bit på längden det kändes väldigt bra oj vad mitt hår växer!
Tillbaka till Paviljongen så mycket fint de har fått in plus att de har inredningsprylar också det visste inte jag att de börjat med.
R hittade en supersnygg jacka från Lexington som fick följa med hem.
Snittar o bubbel o vi träffade en massa trevliga människor.

När vi shoppat, tittat klart gick vi förbi Pinchos o nöp sista bordet. 

Väldigt mycket folk här denna torsdag o jag förstår det för supertrevligt att beställa in små goda tapasrätter på Appen.
Billigt, gott, mysigt o trevligt! Vi åt både miniburgare, chiligryta, ostbollar, BBQ, sötpotatispommes med goda såser.Tror hela kalaset gick på dryga 200:- What!?

En trevlig torsdagkväll! 

Vi var hemma lagom o såg Wahlgrens Värld när de var i Nerja!

Så kul! Ni vet väl att vi har hus i Nerja som går att hyra!? 

Ikväll ska vi fira Lotta som har 50-års fest!

Blir väldigt lugnt för min del då vi reser imorgon  som sagt var till Marbella;)))

Nu ska jag ta en hundpromme i det soliga men blåsiga vädret!
Packa, duscha ner till stan en sväng o sen PARTY!

Ha en underbar fredag vänner!
Det ska jag ha!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar