Petra Nyman Art & Design

tisdag 5 juli 2016

Dags för årets överraskningsresa bilsemester i Sverige! Wiiii så spännande!

Wiii vad spännande det här är! Imorgon är det alltså dags igen för årets överraskningsresa som våra män R o T planerar in i minsta detalj o jag o Ika har ingen aning om vart vi är på väg o sommar Sverige! <3

Detta kan jag verkligen tipsa alla män om att göra för sina kära o har ni ingen fantasi har jag länkat varenda inlägg sedan första resan som var 2013!

Det är alltså fjärde året nu ( Ika o jag gjorde det till en tradition redan efter första året hihi)

Så många vackra ställen det finns i Sverige som man kan uppleva alltså.  Slott, Spa fina små orter det behöver inte alls vara så dyrt att bo på Slott som man kan tro.

Det här är en sådan upplevelse o pirret i magen att inte veta vart vi ska är oslagbart!

Bara att släppa på kontrollen helt enkelt även om både Ika o jag har väldigt svårt för det!?!?



Överraskningsresa 2015

HÄR! Första stoppet i Grythyttan

HÄR! Fikapaus i Leksand

HÄR! Slutdestination dag två Tällberg SPA

HÄR! Kulturell mellanlandning

HÄR! Krusenbergs Herrgård

HÄR! Grand Finale



Överraskningsresa  2014

HÄR! dag 1

HÄR! Från Slott till koja o sen till Bålstad

HÄR! Till Varbergs Kurort o Grand Finale




Överraskningsresa 2013

HÄR! Då var vi på väg

HÄR! Första stoppet dag i vackra Jönköping

HÄR! dag 2 Glasriket Lovebombade

HÄR! dag

HÄR! dag 4

HÄR! dag 5 Bodde på Slott

HÄR! Mot Öland o Solliden

HÄR! Borgholm Slott

HÄR! Stopp 3 dag 3

HÄR! Sista stoppet dag 3 Västervik Gränsö slott o SPA

HÄR! Frukost o SPA behandling

HÄR! Grand Finale första årets överraskningsresa



Sverige är verkligen vackert nu!

Jag kommer blogga även om den här överraskningsresan såklart så häng med vet jag!

Imorgon bär det iväg o det brukar vara ett späckat schema!

<3

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar