Petra Nyman Art & Design

lördag 23 juli 2016

Bruxan igen! Bloggläsare Casa Nyman!

Så fort vi inte bestämt vart vi ska äta middag på kvällen hamnar vi alltid på Bruxan hihi.
Det är nära där vi bor, det är alltid supergott o trevligt så varför chansa brukar vara sista kommentaren innan vi traskar dit!

Snygga dottern! <3
Min fina Lise Sandahl klänning! Kan inte ha för många! ;)

Blev lite snopen när våra grannar som är ute med båten på västkusten skickade den här bilden på mig som Linda Modin Klemner tog på vår Tabataresa i April.

Kaggensgatan 11 säljer nämligen Lise Sandahls outfits <3
Fining! <3
Vi hade riktig tur som fick bord!

När vi satt här kom det en kvinna o knackade mig på axeln,
så himla kul att träffa en bloggläsare som berättade att det finns en till Casa Nyman i Nerja....Hihi
Så kul att ni kom fram o hälsade på oss!
Det blev deras musslor som är en av deras specialitéer!
Jag tog deras salmon tagliatelle inte helt otippat haha. Vilken vanemänniska jag är!
Varför chansa lixom?!?!?

Nu har jag flyttat in från stekheta altanen o satt mig inomhus för att blogga med AC:n påslagen.

Nu är mamma, Bella o R på väg ner till beachen!
Claes o Josefin har inte kommit upp än men är det semester så är det! ;)

<3

Kramar från ett varmt Nerja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar