Petra Nyman Art & Design

onsdag 6 juli 2016

Reportage i Värmlandsmagasinet om hur jag sadlade om! Bloggen har gett mig nya vänner och möjligheter!

Sociala medier blev för mig en Solskenshistoria! <3 

 Läs gärna artikeln i Värmlandsmagasinet "En Gratistidning" som finns i en brevlåda nära dig! Vid Coop, Ica eller där Metro finns!  

Eller läs den digitalt på länken nedan! <3 Kärlek! <3





Tusen tack Johanna Sjöö för fina bilder o reportage! <3

Bara några små rättelser i texten
Bella har ett år kvar på Balettakademien, Magdalena kommenterade min Instagram om Gynning ;)

Direktlänk till hela Värmlandsmagasinet hittar ni 


Ännu en sak som min blogg varit bra till är uthyrningen av vår hus i Nerja länk HÄR!

Just det igår var jag på synundersökning. Nu känner jag mig typ som 25 år igen! Jag behövde inga glasögon jag som trodde jag skulle få typ Coca cola bottnar?!? Hihi Mina ögon var bara lite överansträngda! ;)))

Nej nu ska jag sätta fart! 9:30 åker vi på överraskningsresan...... bilsemester i Sverige!

Ha det bästa vänner! 

Så glad att jag fått så många nya fina vänner genom min blogg o Instagram.

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar