Petra Nyman Art & Design

måndag 25 juli 2016

En chillardag i Nerja!

Vet inte om man kan ha det så mycket skönare än vad vi har det nu?! Tar dagen som den kommer, jag är inte ens stressad över att bli brun längre hihi....

Mamma o Bella åkte hem tidigt imorse o det är redan tomt men Lisa, Magnus, Nathalie o Charlie kom istället så det blir toppen det också...... skiftbyte i Bregottfabriken ;) <3

Det vore "synd" att klaga en dag som den här!
På väg till restaurangen som blev den närmaste nämligen  "Steakhouse" Ibland är det skönt att äta på ett ställe nära hem (2 min)
Bella tog en sallad men tyvärr går den inte jämföras med Bruxelles
Jag tog nachos o resten av gänget åt kött o burgare.
Spröda tunna chips o en underbar guacamole!

Mornarna här! <3

Kaffe o sitta o filosofera <3
Det är så mycket folk på stranden så helt sjukt att vi fick till den här bilden Bella?! ;)

Bästa stunden när vi efter "stranden" spelar Yatzy! <3 Så många "vinnarskallar" här!! ;)

Veckans Yatzy turnering är avslutad!
Mamma vann, jag o Claes på delad andraplats!!

Tänk att jag lyckades med bragden att få 94 poäng en omgång! Haha hur kan det vara möjligt????

Nu kör vi en ny med familjen Fredholm!!!! Må bäste man eller kvinna vinna!!! ;D!
Lite chill innan restaurangbesök på kvällen! Vilka underbara dagar vi har!

Kläderna från Lise Sandahl <3

Helt ljuvliga dagar! Soft life.... hoppas ni har det bra var ni än befinner er!

Tänk att alla blir så mycket gladare av lite värme!

Nej nu ska jag också gå ner på beachen.

Försöker ladda upp bilder till bloggen så jag ligger lite efter ;) Men har ingen brådska! Det är ju semester! <3


<3

Kramar Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar