Petra Nyman Art & Design

onsdag 8 februari 2012

Uppe med tuppen! Dags att dra ur kontakten!


Morgonstund har guld i mun!
Imorse vaknade jag före kl 6 av att jag hade ont i halsen igen! Konstigt det kommer o går hela tiden?!? Jag glömde dessvärre att filma en snutt på Zumbaklassen igår, men jag kan lova att det kokade i salen! Vet inte om hela Karlstad har träningsfeber?!?Hoppas det håller i sig! 50 pers igår som skakade rumpa:-) Lovely! Jag bjuder på en sommarbild och ett litet "Zumbareportage"  från kanal 12 istället!
Idag fick jag tid hos frissan istället för på torsdag! Tjohooo! Det ska firas med ett biobesök och käk på O´learys ikväll med underbara vänner! Träningsfri dag idag alltså!
Nu lite datorjobb o mer kaffe!
Ha en fin dag!






Zumba på KMTIs konstgräs utanför gymet i somras!
 Zumbarepotage som handlar om vad ungdomar gör på sin fritid! Inspelat av kanal 12.
 En svettig "Zumbamami "som blir intervjuad efter ett svettigt Latinopass:-)


Dags att dra ut kontakten! Julen är förbi ju!;.)
Mörkt hos grannen!




Hämtat tidningen! På väg in mot kaffet!
Gårdagens middag blev tacos och framkastad i ett nafs! Här har familjen redan kastat sig över  buffén:-)
Inte direkt fint upplagt! Men FORT gick det:-) Det var det viktigaste just då!
Bubblar gott i en öm hals! Lite kosttillskott också för säkerhets skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar