Petra Nyman Art & Design

söndag 5 februari 2012

Schlagkväll! David Guetta inspirerad!


Godmiddag!
Vilken konstig schlagerkväll det var igår?!? Vilken salig blandning av artister o låtar! Men jag håller stenhårt på Loreen vilken röst amazing! Vi kan nästan bestämma att hon tar hem hela klabbet! Lite David Guetta. inspirerat! Jag hade henne som favorit redan förra året! Go,go Loreen!
Idag blir en lagom lugn söndag! Jag ska leda en Intro Zumba klass idag på KMTI, ska försöka inspirera ännu  fler att denna träningsform är helt magisk! 12 miljoner har ju redan insett det!
Sen måste jag komma ihåg att spela in MADONNA i natt när hon framför sin nya låt inför 108 milj tittare! Jag är nog dessvärre inte vaken då?!?
Ha en härlig söndag!



Familjen samlad:-)

Gorgonzolasås

Helstekt fläskfilé

Hasselbakspotatis


Puttrande grytor

Klart....... med brända Hasselbakspotäter!:-) Men gudomlig sås!

Två tiggande träsktroll!
Sista pinnen i brasan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar