Petra Nyman Art & Design

måndag 13 februari 2012

Ingen vanlig liten stuga i Stöten?!? Inspiration o Batteriladdarhelg!

Blev medbjudna av gamla Örebrokompisarna Micke o Camilla numera Falunbor till deras "Lilla fina fjällstuga i Stöten!" 14 bäddar! OBS! Går att hyra!
Jag har haft en alldeles fantastisk helg! Ostbricka, mello (Loreen du står dig än!) brasa o bubbel!
  Underbara vänner, underbar miljö som ger mig sådan inspiration!
 Vill gå fotokurs bl a! Bli inredningsarkitekt osv! :-)
 Dessutom har jag gjort saker jag inte trodde att jag vågade! Fegisen nr 1 i alla kategorier!:-) He,he!
Tack för en underbar helg!
Framme! Vilken myshelg som väntar oss!

Som taget ur en inredningstidning! Förutom att den här bilden är tagen med en Iphone:-)

Takhöjden är enorm! Nice!


From second floor!

Skål med bubbel!


Skål igen!:-) Det är ju Mello ikväll!


Kolla in skidorna på väggen!

Sista beställningen ! OBS! Det är ett skämt!:-)


Nu ni!!!!!!



Obligatorisk brasa;-) Strax Mello!

Här kokades ägg på söndag morgon!  Ehe fm?!?

En bastu hanns med för männen!:-) Ville dock ej vara med på bild?!? He,he!

  

Vill ha i Nerja! Bodum knivarna såå häftiga!!!
 
Myser i värmen!

Balsam för själen!




Min älskade underbara bästa "Husband"! i alla lägen!!!!


Fina Camilla!

Vill ha!

Alla restauranger var fullbokade vi hamnade på en mexikansk till slut! OBS Det är vatten i ena vinflaskan! :-)
Servitrisen vi bad inte om ett foto på den blommiga duken! Hi,hi!:-)

Det blev lite Mexikanskt på lördag istället för fredag den här helgen! He,he Wild and Crazy!!!!

Nu drar vi! Snart måndag igen! See you! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar