Petra Nyman Art & Design

torsdag 2 mars 2017

Flotte till restaurangen! Det dåliga vädret fortsätter i Thailand!!

Kul att det dåliga vädret enligt väderprognosen fortsätter!

What? Jag har aldrig badat så mycket som idag!!
Osocial som få! Vill inte sitta bland de andra!... Hihi
 Så här ser gymet ut nattetid här (passerade när vi gick till restaurangen så ni inte tror något annat)
Såg att Lofsan är i Thailand på stranden bredvid vår :)
 Nu har vi besökt en av restaurangerna vi "ska beta av" Igår var vi på Wienerschnitzelstället o alla bilderna är borta!
 Så mysigt att åka flotte dit!
 MAGISK bild om ni frågar mig! ;)
 Molly o Anna  har varit till doktorn i Phuket Town idag o fått reda på att hon har öroninflammation <3 Men fått medicin tack o lov <3

 Känner ni igen servettringen den har vi köpt här på Indigo Pearl numera heter hotellet The Slate
 Undrar om våra män pratat ihop sig idag?
 Tror de vill att bloggen ska bli extra snygg!!! ;D!






 Mot toaletten! Jag tror jag har bloggat senaste fyra åren som vi varit här mer om toaletten än om restaurangbesöket!?
 En fräsch toa på gör hela restaurangen!

 Eller hur!!
 Nu har vi åkt flotten tillbaka!
 Godnatt säger vi!
Anna, Petra o Molly!
Puss på er! Nu ska jag packa för en semester i semestern! Vi flyger imorgon bitti!

WOW det kommer bli spännande!

<3

1 kommentar:

  1. Ser härligt ut! Vilken restaurang är det ni äter Wienersnitzel på? ☀

    SvaraRadera