Petra Nyman Art & Design

onsdag 15 juni 2016

Tjejligan på middag! Träning inför Karlstad Statslopp!

Hej på er! Vilka helt fantastiska dagar vi har haft men idag regnar det så då tar jag mig tid att fixa med lite bilder o blogga ;)
 Bella har varit hemma sen i lördags o hon började med att bjuda hit sina tjejkompisar.

Tjejligan kom lite före o åt middag innan resten av "girlsen" dök upp.
Så roligt när tjejerna håller ihop även om endel flyttat, pluggar, reser osv på olika håll.

Bella o Fia! <3
Jag dukade o förberedde, jag tycker det är roligt! :)

Bubbel på kylning i värmen.





De två Hortensia som vi köpte på Kalenius åkte ner i krukorna av R innan han hämtade Bella vid tåget.

Resten av plaateringen kommer ske på fredag förmiddag innan hemma hos reportaget ;)
Oliva vid grillen i lördags!
Laddar för en tjej o utekväll i Karlstad, kul att alla är hemma samtidigt.
Bella <3 Nu äter vi tjejer!

Finaste tjejerna! Oliva, Bella, Fia o Alex.
Jag o R gick upp på vinden o tittade på fotboll innan  resten av gänget kom;)
I söndags åkte jag till KMTI vid 9:30 för att öva lite på uppvärmningen till statsloppet!
Mina härliga kollegor, jag Sandra o Malin ska köra stora uppvärmningen o stå på 3 podie mitt bland alla deltagare.
Jag är mest nervös för min höjdskräck haha.
Förra årets Statslopp då såg det ut så HÄR!

Direkt när jag kom hem kände jag mig så pigg så jag tog en spontan joggingtur.
Ja det gick ju inte fort direkt o det var inte speciellt långt men det blev 5 km ändå (allt är bättre än inget o jag har ju ett sådant motstånd mot att springa så jag får verkligen jobba på det) Hihi

Lördags kvällen tillbringades som sagt var uppe på vinden medan det spelades, fnittrades, dansades på nedervåningen innan det till slut blev knäpptyst o alla drog in till stan.

Sushi o fotboll blev det för mig o R! <3

Nej nu ska jag skjutsa Bellsan till tandläkaren o jag åker vidare till KMTI för att köra min lunchspinning!

Vi hörs senare! Jag har fler inlägg på G!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar