Petra Nyman Art & Design

fredag 3 juni 2016

Premiärtur på Vänern! Färska räkor o Chablis! Tabata träning igen! Kunde gått illa!

Vilken magisk kväll det var igår! Undrar hur många såna här kvällar på året ( i Sverige) man får?!

Så fort R kom hem igår så tog vi en premiärtur. Lyx att bo precis vid Vänern.

Jag älskar att puttra inte att åka fort! ;) Här låg vi helt stilla, det var dessutom helt vindstilla.

Hihi sandstranden har regnat bort;)


Det går inte i ord beskriva hur skönt det är.

Men tyvärr var det även lite otäckt då vi puttrade på ett berg mitt på Vänern, känns som plottern inte är ok så den måste vi byta till en det går att lita på, törs inte tänka på vad som skulle kunnat hänt o vi gasat på?!?

Vi åkte o la oss precis utanför Söa o bara njöt av värmen.
Älskar min klänning från Lise Sandahl <3

Skorna kommer från Ellos o är hur sköna som helst! Såg att Johanna Toftby också köpt sådana men jag var före hihi.

Vi tog en liten lagom kvällstur för där hemma väntade färska räkor o lite lite Chablis!

Vilken helmysig kväll vi satt ute ända tills klocka var 22 lovely!

Skål på er!

R hade skickat ett skoj sms till grannen att han störde med sin gräsklippare hihi så det tog inte lång tid förrän Charlotte kommenterat på fb om Chablisen smakade bättre nu när Öivind stängt av gräsklipparen haha.....

Igår körde jag även sista träningspasset med Tieto för den här gången.

Idag kom PT Lisa o Ika hit o vi har kört 6 st Tabatablock i värmen!


Heja Lisa o Ika! <3
 Vi fick vad vi tålde! ;)
 Ika det här kom från hjärtat men nu är vi klara! Haha....

Vi hann även med lite homestyling o hon har hittat ett så fint skåp jag ska köpa! Visar er sen!

Så nu är jag trött i kroppen igen, skönt för nu ska vi snart sätta oss i bilen o åka till Stockholmia o titta på dotterns dansuppvisning med Balettakademien, åh jag kommer gråta känner jag på mig, så fint o så mycket känslor det är i dans.


Claes o Josefin kommer hit o passar hundarna.

Ha en underbar fredag!

Hörs snart!

<3

/Petra


2 kommentarer:

  1. Båten, säger bara båten... Thomas är och fixar för sjösättning. Philip hängde också på, han vill ha i skotern. Finns nog ingen plats jag njuter på som i båten ute på sjön. Innan min utmattning hade vi alltid i båten innan sista april men d två senaste åren har vi fått ta det i en annan takt, och det funkar det också även om längtan är stor. Lycka till i Stockholm med tårar och uppvisning! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det rogivande på sjön! <3 Bara man inte åker fort hihi! Ja tårarna kom innan föreställningen börjat typ hihi, väldigt känslig mamma. Tack för din kommentar alltid lika kul! Bra att du lär dig o andra att lyssna på kroppen o lära sig signaler! Förstår av dig o andra att det tar sin tid att komma tillbaka o den tiden måste man ta! Ha en underbar dag fina du som bjuder så mycket på dig själv! <3 <3 <3

      Radera