Petra Nyman Art & Design

söndag 26 juni 2016

Det kom två paket! Max Martin Polar Price! Nytt vitrinskåp! Nytt från Lise Sandahl! Homestylist!

Vad glad jag blev i veckan när två efterlängtade paket kom ;) Ett från Lise Sandahl som var fullt av vackra plagg. Och ett med det nya vitrinskåpet som Ika tipsade om från Confidentliving

Vilket varierat väder det varit vissa dagar i veckan. ( jag har inte gått under isen bara haft lite bloggsemester i veckan om någon skulle undrar men nu kommer det dundra inlägg under dagen så kika in) <3

Hoppar ut o in så fort solen kikar fram! ;) Det har kommit blommor i de här krukorna också! 
Den här användbara toppen var bla med i paketet. 

Så snygg o den är även perfekt att ha under tunna tunikor o de axellösa klänningarna som ofta Lise Sandahls är.
Som den här klänningen...
En som var nyfiken i en strut! Kan det vara något till mig?!? <3
Som sagt jag hann inte ligga värst länge ute i solen förrän de mörka molnen kom från ingenstans.
Tur att vi åker till Nerja snart för där kommer det sällan några överraskningar hihi

Den här jumpsuiten blev jag helt förälskad i som också låg i paketet från Lise.
Snygga hortensia också 195:- från Kalenius ;) Fynd!



Såg ni Polarpriset! Åh vad vackert det var när Max Martin blev överraskade av vännerna o dottern Doris.

Så rörd han blev o även jag o många med oss kan jag tro!?
 Både jag Bella o Julia satt o tårarna rann när vi tittade på reprisen i söndags!

Har ni inte sett det är det värt att titta på, eller en gång till hihi.
Jag har haft den här låten i huvudet sen dess tror jag?!? Hihi

Som sagt att vädret har varierat för ena kvällen kunde vi sitta ute o äta o andra dagen eldade vi brasan o satt o kurade inomhus! ;) <3

Mys med brasa.

Här är kom det andra paketet som jag skojade om på Instagram att äntligen har bajamajan kommit! ;)
Det roliga var att ett par kompisar trodde att det var en Bajamaja! Hihi....

Det här svarta vitrinskåpet var det från Confidentliving som ni hittar

HÄR!  (tack Ika för tipset jag blev jätte nöjd)

Och för er som ville ha Ikas homestyling hjälp hör av er på 
petranymanart@mail.com så ska jag förmedla kontakten! Hon är grym!

Svårt att fota när det blänker från fönstret.....



Lite gammal stil men ändå modernt! Assnyggt!!!

Nu kommer det dundra inlägg från mig! Jag har haft lite bloggsemester i veckan!

Kramar från mig!

<3

/Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar