Petra Nyman Art & Design

lördag 7 maj 2016

Sommarmat o utemöbler!

Äntligen lite sommarfeeling! Vilken härlig klämdag det var igår. 

När Bella får bestämma middagen blir det honungsmarinerad varmrökt lax, hjortroncremefraiche, färskpotatis, sparris o citron.
 Utemöblerna är snart på plats! Tyckte nyss vi tog bort dom!
 Gräsmattan är klippt o poolen är på G!
 Vi hann även med min fredagsspinning mellan bärandet! Faktiskt väldigt många på passet trots det fina vårvädret!
 R o Bella åkte o handlade efter spinningpasset. R överraskade med Ica rosor som inte stod på handlingslistan!!! Pluspoäng!!!
 Det här är en av de somrigaste middagar jag vet, en riktig skolavslutningsluch.

 Lillängshamnens varmrökta lax är gudagod!
Kalla såser romsås o hjortroncremefraiche.


 Färskpotatisen var jätte jätte god <3

Tallrikarna är Bubbles från Mateus ni hittar dom bla
HÄR!
 Åh nu blev jag hungrig igen! Tur att det finns kvar lite till lunch! ;)

Efter middagen hamnade vi självklart i tv-soffan för att se på Let´s Dance.
Bianca är grym hon har det i blodet! Linda tycker jag är lite väl pinsam, kollade hennes instagram där hon sitter o snyftar för att få sympatiröster. Ja vad gör man inte lixom?!?

Jag hoppas iallfall att Bianca ska ta hem glasskon något annat finns inte på världskartan!

Veronica Maggio videon kom inte igår men den var med en snutt på tv4nyheterna <3
Fick ett sms från mamma, nu såg jag precis Bella på nyheterna hihi.....

En magisk kväll igår! <3

Så skönt att det bara är lördag! Och att det är ännu varmare idag!

Kanske blir ett dopp i poolen idag?!?

Vi hörs! Kramar Petra

Ikväll ska vi fira en nybliven 50-åring.

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar