Petra Nyman Art & Design

onsdag 4 maj 2016

Fotosession med Linda Modin Klemner i Marbella med Lise Sandahl outfits!

Visst är det trevligt när det är sol, långhelg o folk ler mot varandra! ;)))

Vilken härlig dag!

Jag kom på att jag inte skrivit om fotosessionen vi gjorde på Tabata Boost Trip resan i Marbella heller ;) 

Sista dagen blev jag stylad av Linda, Gigi o Carl fotad av bästa fotografen Linda Modin Klemner.


Här kommer några bilder som Linda tagit på mig alla i Lise Sandahls outfits!
Så nu är jag egoboostad för ett bra tag hihi
Hur fin är inte den här klänningen mjuk, härlig o vackraste spetsen <3


Spets även på baksidan så fint!

Jag fick låna en drink när vi fotade den här bilden! ;) Dagen till ära hade jag även fått extensions som man fäster med klämmor. Kul med en förändring när man känner för det! ;)
Den här klänningen har jag i både lång o kort modell.



Underbara Gigi är med o piffar, sprayar, mer lipgloss åt folket <3







Den här klänningen är jag verkligen förälskad i!




Här kommer några paparazzi bilder! 
Linda sa man kanske skulle bli paparazzi fotograf istället?!? 
Det är ju kul ju!!!!! Hihi......

Tunn härlig tunika finns i fler färger.

Den här kimonon var också himla snygg, matchad med vita byxor o svart linne.

Den här klänningen <3



Den här jumsuiten var hur söt som helst!
Tunn härlig tunika med rosor <3

Älskar fjärilar! 

Vi hade en fantastisk härlig dag!

Ni tre alltså! Linda, Gigi o Carl <3 <3 <3 Vilka underbara vänner!!!!
Vi fick lite cava medan Linda sminkar, Carl o Gigi stylar håret på oss!
Lyxigt värre! ;)))

Vi började fota i parken sen gick vi ner till havet!

En perfekt avslutning på en lika underbar Tabata Boost Trip resa som alltid!

Tredje gången jag åkt med nu, det blir säkert även en fjärde i november om jag känner mig rätt!?... hihi


 Idag kommer Bella hem från Stockholm! <3

Det ska bli så mysigt! 

Vi väntar med spänning att Veronica Maggio ska släppa sin senaste musikvideo "Vi mot världen" där dottern är med o dansar <3 Låten har precis släppts på Spotify den är riktigt bra!!!

<3

Trevlig helg!
Kramar Petra

2 kommentarer:

  1. Vilka snygga bilder, modell och fotograf och klänningar... Härligt väder vi har äntligen!
    Hälsar Moa

    SvaraRadera