Petra Nyman Art & Design

lördag 16 maj 2015

Spinning o lata dagar! Me Yogagirl! Grillade biffar! Rolig App Timehop!

Vilka härliga dagar vi haft! Äntligen visade sig solen, vi har verkligen bara slappat sen Bella kom hem från Stockholm förutom att jag tvingade med R o Bella på mitt spinningpass igår! Family stays together hihi, jag ville ju ha lite sällis!
Min spinning start! Sätter sig huvudet så man blir galen!
Inte för att jag gillar girl mer än män! Men ändå! ;)


Utemöblerna är inte ute än så jag sitter på en filt i solväggen!
Skönt att doggisarna kan springa ut o in som de vill!
Bella gjorde lite mellis innan spinningpasset! Jag har aldrig testat bananpannkaka (1 ägg o en mosad banan som toppas med kanel, blåbär o yoghurt) Mums!

Vi instruktörer testar en ny spinningcykel som ev ska köpas in på KMTI!
Gillar den verkligen! Kändes lite tungt att ta sig ifrån solfilten o köra spinning i mörka grottan men ack så skönt när man äntligen satt där o svetten lackade! Man ska egentligen inte fundera så mycket utan bara Just Do It! <3 Mår så mycket bättre!
Mmmmm.....

 När vi kom hem fixade jag några köttfärsbiffar som R la på grillen!
 Fick lite bannor  att de var för små för att grilla av min käre man!
<3
Sallad med bla avokado o Tzatziki med massor av vitlök serverades till de nygrillade biffarna! 


Haha det är jag o Yoga girl!



Inte riktigt likt Yoga Girl men en duktig fotograf är hon fina Linda Modin Klemner!

<3

Idag lyser solen med sin frånvaro tyvärr! Men det är ändå en härlig lördag!

Claes är iväg på fotbollsmatch med Carlstad United till Dalarna matchen kunde tydligen följas via Sveriges radio 15:45 ;)

Bella är hos kompisar! 

Har ni den här Appen?????

Så kul med Appen Timehop där man får statusuppdateringar upp till 5 år tillbaka från Facebook, Instagram o bloggen! 

Igår för ett år sedan flyttade Bella hem från New York! <3

För ett år sedan var både Poolen o utebmöblerna på plats!

För två år sen sjösatte R båten!

För fem år sedan var killarna i Bodaborg, Bellas dansuppvisning gick bra, o vi var hos Eva o Bengan på mysmiddag!


Kram o ha en fin, härlig lördag!

<3

/Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar