Petra Nyman Art & Design

söndag 10 maj 2015

Fredagens födelsedagsmiddag!

Helgen har rusat förbi! I fredags efter min spinning åkte vi raka vägen till dukat bord för att fira Stefan som fyllde år! Jag var på ett strålande humör, tänk vad skönt att sätta sig vid dukat bord med härliga vänner, en himmel som var knallblå o skönt träningstrött i kroppen. Det var nog nyttigt med lite spinning för mig, att få trampa ur lite träningsvärk! Vet ni vad? Jag pratade med PT Lisa igår, hör o häpna hon hade också träningsvärk efter vårt tabatapass, vi konstaterade att det måste ha varit eftersom vi körde på så hårt underlag;)) Vi bestämmer det!

Claes skjutsade oss till Stefan o Charlottes fina nybyggda hus på Kartberget.
 Så mycket god mat det bjöds på!
 Mums vad gott det smakade!

Söta Jamie tyckte att jordgubbarna var lite sura! Hihi Sötis!
Jamies morfar (duktig kusk sen många år tillbaka) tyckte det var kul!
 Vilken härlig middag med mycket skratt, samtal o surr!
 Så kul att träffa nya härliga människor som bjuder på sig själva!
Mums va gott med kycklinglår!
Fina Gunilla som är mamma till Stefan o min morbror som är Gunillas man.
Hängde ni med?! ;) 
 Stefan hittade en gigantisk vinflaska i gömmorna! Gött då kunde vi släppa loss så småningom! Haha
 En ung 49 åring!
Showtime! ;-D!
 Stefans fru o son var också underhållna! Haha
 Jisses vad duktiga de var på att dansa!
Latino fever! ;) Stefan ny Zumbainstruktör kanske?!? (han jobbar just nu på Sats men tror KMTI ska headhunta honom som Zumbafröken!)
Ja vi hade inte långtråkigt direkt! ;-D
 Stefan tog även en svängom med sin mams innan de åkte hem!
 Jag fick också en sväng om! Är det bra musik då är det svårt att sitta stilla!
Tom träningsvärken var som bortblåst ett tag?!? Hehe
Så mycket vi har skrattat!

Men när man sätter sig igen kommer träningsvärken snabbt tillbaks! Jag orkade inte dra på mig mina oanvända Tiger of Sweden stövletter! Charlotte försöker hjälpa till men lyckas inte hon heller!
Stefan får rycka in med skohornet! Haha vad blir det? Jag bryter ihop av skratt!
Det är väl lika bra att bjuda på ett försök till spagat framåt småtimmarna också!
Inte konstigt om dottern valde att gå på Balettakademien?!....... Haha
Konstigt att inte jag lyckades med danskarriären?! Får nöja mig att vara Zumbafröken då o då!
Tusen tack Stefan o Charlotte för en härlig kväll som gick alldeles för fort!

Stort Grattis på födelsedagen också Stefan!

Vi gör snart om det igen!

<3

Igår tittade vi på fotbollsmatch på Tingvalla. (förlust check)
På kvällen var Claes killkompisar här o käkade middag o kollade på fotboll! Kul när de är här inte så ofta som förr då de typ bodde här! ;)
Bella var på bröllop i Jönköping!
Snart kommer hon hem ska bli så mysigt längtar! <3 <3 <3

Ha en fin söndag!

På återseende!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar