Petra Nyman Art & Design

lördag 30 maj 2015

Petra Nyman Art kudde som en färgklick i soffan! Ny stor målning till salu! 80s middag!

Jag har jag äntligen fått provtrycket på min kudde skickat från London. Jag blev så sjukt nöjd. Skarpa färger,  härlig kvalité. Den blir din för 480:-, finns även en större storlek för 650:- o en mindre för 320:-
Maila mig på petranymanart@mail.com

Eller på facebook eller Instagram @PetraNymansDagbok
eller helt enkelt genom en kommentar här! :)

En perfekt present att ge bort som kan vara lite kul då det inte finns så många ex.
Alltid kul med något som inte alla har! ;)
 Painting på kudde! Så härligt att bryta av med en liten färgklick.
Måtten är 43 x 43 cm


 Det märks att vi har en valp i huset som älskar att hämta saker överallt typ strumpor? Hihi

 Allt som ska vara inne bär hon ut o tvärtom! 

Ska snart levereras precis färdig inramade Giclee tryck
1000:- st för bara bilden
1600:- inramad (Combihörnan) fri leverans
Giclee tryck på  åldersbeständigt papper med rivna kanter finns endast 30 signerade ex)

120 x 120 cm akrylmålning på linneduk
Målad med konstnärsakryl


Alltid svårt att få fram färgerna o strukturen på bild
Nu är det bara signeringen kvar sen kommer den hänga på KMTI om någon är intresserad att se den i verkligheten.

Målningen 
In my mind
är till salu för 7900:- (kan delbetalas)


Firade med en god köttbit, ett gott glas rött igår med en rejäl klick vitlöksmör igår efter att jag kört mitt spinningpass på KMTI!

Mina spinningdeltagare är verkligen så härliga!

De ger mig sådan inspiration!

Nu ska jag leta låtar till uppvärmningen till Karlstad Statslopp 13 juni som jag o mina härliga kollegor ska leda, förra året såg vi ut så här! Hihi
Ha en underbar lördag!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar