Petra Nyman Art & Design

lördag 2 maj 2015

Lisas 40-års fest i bildbomb! Konstigt om vi är trötta? Matstudion! Efterfesten OBS Internt blogginlägg!

Som sagt! Det här inlägget kommer redigeras på bilder kraftigt inom kort! Hehe....
Men Wow vilken 40-års fest som började på Matstudion och slutade så här på efterfest!
Jag tror bilderna får tala för sig själv just nu!
Tack för en underbar trevlig fest Lisa o Magnus!


Vi hamnade på efterfest hos härliga Maria o Magnus!
Lipsillen är kissnödig! Dålig festblåsa!) Hehe



 Självaste T in action drog ett tal o en liten truddelutt! (lite oväntat av honom) ???
 Underbar kock som sa att han helst ville fotas framifrån så han slapp hålla in magen! ;)



 Vi åt alltså fem rätters o till o med egengjord pasta!
 R in kitchen!!!! Ser ut som matlagningsintresset blomstrat ut!



 Proffsiga amatörkockar!
 <3 
Så mysigt att träffa härliga tjejer som tränade för mig på KMTI för länge sen!
 Malin presenterar (säljer in) grupp tres rätt!
 Jag fick dubbelt så stora portioner som grannen! Proppmätt!
 Work hard! Kockyrket är ingen lek!

 Tycker den här gruppen fuskar då kocken är med o pepprar????
 Lisa är ju van i köket så inte konstigt att den här gruppen vann lixom?!?

 FUSK!!!!!
 Malin pinglan i köket! Hade inte vunnit utan hennes pepp o säljande!
 Upplägg! Det ska gå fort!


Now we talk! Min fina grupp som fixat ostbricka! Så stolt så jag spricker!
 Medan andra fixar mooooos!
 Lisa nu ser jag att du är på väg att tappa kontrollen lite?!?<3
 R snygg på den bilden! Ika försvann bakom glaset!
 Ika sådär jag! Mycket bättre! <3
 Skål för 40-åringen!
 Höll ett litet tal! Wow Lisa det är inte likt mig! Brukar aldrig våga!!!!
 Danne lite mer van! Hyschade ner innan han skulle börja tala!
"Talets gåva"
 Jag o Maria fixade två olika smaksättningar på chokladen! Oj vad roligt vi hade innan dessa bajskorvar blev till!
 Ja må hon leva!
 T du äger på detta!!!!!!!!!
 Kocken tackar för kvällen!
 Då kan vi äntligen släppa loss! Haha




 Sen blev det en efterfest som jag inte varit på sen Hjälmarn brann?!?
 Huset hade tydligen många olika ombyten till herrarna!

 Det här förstår ju bara vi som var med hur kul det var!
 Jag bryter ihop! ;))))))))
 Bra Ika att du kollar vad klockan är! Bara barnet tydligen eftersom vi stannade några timmar till?!? Haha
 Lisas stora kärlek! Får jag presentera Klas-Magnus!
<3 <3 <3

 Partypinglor!






Till slut somnade björnen! 
Lika proppmätt som jag kände mig förmodligen!


 De äldre hänger i till the bitter end!
 Ika o jag! Vad hände nu???


Allt har ett slut!

Godnatt! Tusen tack alla härliga människor vi träffat!

Lika trött som björnen idag men det var det värt för årets fest!

Kram på er!

<3

/Petra

2 kommentarer:

  1. Vilka helt underbara bilder. Önskar ju att man hade varit med för jädrans vilket party-party. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja inte ofta nu för tiden! Tog hela helgen att repa sig! Hihi Kram o ha en härlig start på veckan fina du! <2

      Radera