Petra Nyman Art & Design

måndag 27 april 2015

Personal Shopper i Marbella!

Efter morgonyogan 07:15 drog vi iväg till Marbella hela gänget för lite shopping. Gigi är inte bara kock o hårfrisör utan hon jobbar även med personal shopping och garderobsdetox (det går att hyra henne när man ska shoppa eller rensa garderoben)  Alltså så himla kul, jag tror alla kom hem med kläder de aldrig skulle kommit på att ens prova själva, så var det för mig iallafall. Hon har verkligen blicken för styling.

Vi gick en sväng i gamla stan först! Lite kyligt på morgonen innan solen värmer.








Vi tog en fika
Gigi o Lena



När vi var nöjda i gamla stan åkte vi vidare till shoppngcentret  La Canada!
Gigi går igång o jag provar kläder jag aldrig skulle drömma om att prova
Trasiga jeans o senapsgul topp tex. ;)
En trenchcoat i rostbrunt som verkligen var skit snygg när den kom på ordentligt!
Den tror jag att jag kommer få stor användning av.

Grymt jobbat Gigi!

Alltså ser ni blicken på denna sköna, härliga personal shopper! ;)
Jag har så mycket snyggt med mig hem som jag ska visa i ett senare inlägg!

Nu har jag bestämt att hon ska få komma hem o rensa min garderob när min Walk in Closet är klar som vi håller på att bygga!

Just nu är det en "Slängincloset"!

Hela 9 timmar var vi på shoppingtur!

Värsta träningspasset! När jag o Lisa var helt slut tog damerna ett omtag o började prova kläder igen!
Grymt imponerande!

När vi kom hem lagom möra hade vi en egen kock Dennis som lagade kvällens middag åt oss.

Lyxigt värre! Kommer i nästa inlägg.

<3


Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar