Petra Nyman Art & Design

söndag 26 april 2015

Konstigt om man har träningsvärk from Hell?! En riktig käftsmäll!

Nu är det inte så att jag vill skrämma er för träning eller så! Hihi Men jisses denna kvinna! 40 år idag!  Vackrare än någonsin, Lisa Fredholm tillika min kollega (jag som fick in henne i tidig ålder i denna träningsbranch) rumskamrat o väldigt härlig vän! Snygg, bestämd o väldigt peppande! Det här har varit en utmaning för mig ska jag säga er! Jag är van att bestämma själv vad jag ska träna! Jag instruerar i Spinning, Zumba, Pilates o Powerstep, Tabata, Aerobic mm men då är det jag som springer runt o peppar inte någon som står över mig när kroppen känns som gelé o huvudet bara skriker ge upp!!! 

Men vet ni vad! Det är så sjukt härligt att gå utanför sin comfort zone!

Här är vi alla i olika åldrar med olika förutsättningar o alla tar sig på något vis dit de aldrig varit tidigare!

Tack till Världens bästa PT Lisa!
<3

Fokus!
Jädra benböj!
Shit va skönt med 10 sek paus!
Yepp då kör vi igen! Go, go, go Tanja Fylking!
Gött o se vems löpsteg sonen har  ärvt! ! (fotbollspelare i Carlstad United)
Pappa har ju bara kört Vätternrundan 5 gånger innan vi träffades så det känns ju ganska osäkert?;)))
Fina nyopererade My kämpar på så vi blev nästan rädda ettag!?

Snygga brallor vi fick i Goodiebagen också!
Här värmer vi upp!

Att träna på stranden är ju faktist galet skönt!
20 sekunder till! KÖÖÖÖÖÖR!!!  Hälften gjorda! Lisa skriker o ser bestämd ut! <3
Reklampaus! Jisses vilken snygg klocka som låg i vår fantastiska goodiebag från 
Girly som du hittar 


Snygging Tanja nöjd över att de 20 sekunderna är över o 10 sek vila väntar! Tabata is the shit!
Nöjd över att ha tagit sig utanför comfort zone!
Upphopp är min favvoövning med ben tunga som stockar!????
Oj har jag tagit i så jag kissat på mig?! ;)
Men vi är ju på Beachen så jag kan ju drömma mig bort att jag är med i
Baywatch en kort stund! Hehe
Kommer jag kunna sitta mer i hela mitt liv????! ;)
Peka med hela handen är hon bra på den där Lisa! ;)
Alltså den här kvinnan!<3 <3 Känner ni igen henne!? Inte från Baywatch men från.............. ;)))))))

Nej jag har lovat att inte berätta! Än iallafall! Hihi
Nya instruktioner av bossen!
Skämtar du eller?!? :)
Bästa tricket när Lisa säger att hon filmar när vi kör!
Shit vad glada o starka alla blir då! ;)
 Pöss Tanja! <3

We live by the power!
Vilken girlpower!
Maskar lite jag! Ingen som sparkar på någon som ligger ner?!? ;)
Grymt bra jobbat kvinns!
Lisa du är förlåten 100 gånger om när du ställer dig i köket efteråt!
Gigi vår kock som lagar så galet god mat!
Love this!
Mmmmmmmmmmmm! Mums!


Rätt nöjd med livet! Skrattade åt en kommentar på Facebook!

Citat: Till och med  Mickan i Solsidan ligger i lä när det gäller antal produktplaceringar per bild!

Haha va bra eller hur!! Så jag passar väl på att göra lite reklam för vad som låg i våra fantastiska  goodiebags!

Glasögonen är nog mina favoriter! Det känns inte som om man har glasögon på sig när man tränar!
Ingen svett i pannan eller tryck över huvudet! Hel galet sköna!
Bliz finns rosa glas man kan byta till också! ;)

TabataBoost resan kan bokas som går av stapeln  i november igen!


Jag ska visa allt som fanns med i denna helt underbara goodiebagen vi fick i ett eget inlägg!
Men wow säger jag vilka fina grejer! Bla en övernattning på Selma Spa i Sunne! <3


We love you to snyggaste 40- åringen Lisa!
Hipp hipp hurra! <3

På fredag ska vi fira dig som du sent kommer glömma! Hehe


Kramar till er alla!

Men gör ni en sån här resa kommer ni aldrig ångra er kan jag lova!


<3


/Petra








2 kommentarer:

  1. Ja, han är för rolig den där Herr Johansson ;-)

    SvaraRadera