Petra Nyman Art & Design

torsdag 6 mars 2014

Stockholm på 12 timmar!

Sol o vårkänsla mötte mig i Stockholm! Hötorget är så vackert med alla blommor!
Dagen började med att jag fick skäll av en busschaufför! Jag hade ställt mig på fel sida av vägen så jag fick panikartat vinka o springa över vägen för att komma på rätt buss! Han sa att du kan inte springa framför bussen!!!!! Oopsi! Sen önskade han mig lycka till när jag klev av bussen! ;) Så skönt att slippa jaga parkering när man har en tid att passa o ska med tåget! Skönare att åka buss ner till stan på 10 min! :) När jag hade köpt kaffe o fralla satte jag mig tillrätta för att läsa Metro Karlstad ;) Var det första jag läste att det varit en gasexplosion, 54 hemlösa, 7 skadade o en kvinna hittades död på taket på en bil som stod utanför huset i New Jersey! Det var ju där Bella o tjejerna bodde tidigare men nu har de som tur var flyttat till Manhattan! Usch vad otäckt att vara på fel plats vid fel tillfälle! Sen kollade jag fb o insåg att min kompis katt som skulle föda kattungar låg på operationsbordet med två döda kattungar! Så jag satt o grät på tåget! Ni vet när tårarna inte kan sluta rinna! Undrar om någon såg mig?!? De flesta såg dock rätt trötta ut förutom ett par killar som satt bredvid som jag nästan tyckte att jag kände plus alla deras bekanta efter att ha hört deras snack i dryga två timmar! Hihi
 
Helt galet vackert på Hötorget!
 
När jag klev in efter en tolvtimmarsdag o det luktade nystädat kan man inte bli annat än lycklig!
 
Jag börjar så sakterliga att pigga på mig efter förkylningen!
Imorgon ska jag köra Zumba (första passet sen i lördags) så får vi se om jag inte känner mig som en vissen tulpan längre!?
Utan som dessa fräscha nedanför! Haha
Sen blir det mer tågåka imorgon!:)
Får se vad för spännande saker det händer då?!?
 
Hoppas ni haft en härlig dag!
Soffhäng en liten stund till innan sängen!
Jag är ganska så trött nu!
<3
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar