Petra Nyman Art & Design

onsdag 5 mars 2014

Nya armband! New York drömmer! Nytt Spinningpass!

Nej jag har inte varit utanför dörren idag heller! Börjar bli billigt PPA (pris per användning) på morgonrocken jag köpte på Indigo Pearl! ;) Men det går åt rätt håll ändå så det känns skönt! Jag har börjat kunna anstränga hjärnan lite mer!;) Hade tänkt ta tag i penseln också men så pigg var jag dessvärre inte!
Köpte nya armband för några veckor sedan som jag inte hunnit visa er!
 
 
Älskar läderarband!
Vacker rosa färg!
Gissa priset?!? <3
Fler kan ses HÄR!;) ifrån Nerja hihi!
 
Förutom lite jobb med datorn har jag knåpat ihop ett Mello 2014 Spinningpass!
Vet ni vad! Jag är grymt nöjd! Det är inte alls så dåliga låtar som alla säger!
Jag kör det i köket nu! Kommer bli toppen på måndag igen när jag är tillbaka i träningsbranschen igen! Som sagt orkar man inte träna kan man ju alltid göra ett träningspass! Jag skulle behöva öva lite Zumba egentligen också! Men så roligt har vi inte haft det i stugan! Hihi
 
Annars har jag googlat runt o kollat hotell i New York till mamsen o jag ska åka o hälsa på Bella!
Just nu har jag två hotellrum som jag bokat! Det går ju boka om ända tills i April! Hihi
Vad är felet med mig liksom?!? ;)
Vet ni något om det här? http://www.newyorkpalace.com/ ser ju onekligen trevligt ut!?
och det här Dream Downtown hotel men där vet vi ju att det är toppen eftersom vi bodde där i höstas när vi hälsade på Bella!
 
Nu ska det bli soffhäng! Mästerkocken o Mia på Grötö!
Det är jag värd efter denna produktiva dag! Hehe
Imorgon är det tidig uppgång o tåget till Stockholmia på jobb!
 
Aaaaaaaatchooooooo!.........Puh!
 
OKEJ! Skrev jag priset på arbanden???  69:-/ st på RUSTA!
Baglady var märket!
Känns ju bra att inte ha födelsedagsarmbandet från Ole Lynggaard när jag hackar lök liksom! ;)
 
<3
Pöss på er!
Ikväll ska min egna Mästerkock bjuda på Varma mackor! <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Åh, det spinningpasset hade jag velat gå på ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade ju varit grymt kul! ;)))) Kram Petra

      Radera