Petra Nyman Art & Design

fredag 14 mars 2014

Guldkant mitt i veckan! Eller What det är ju redan helg!?

Jösses vad jag är trött just nu! Har precis kommit hem från mitt Zumbapass med Tieto!<3
2 Powerstep o ett Zumba pass 3 dagar i sträck efter en veckas förkylning då får man känna sig trött i kroppen! Dagarna rusar iväg! De räcker knappast till när man har många järn i elden!
Nu ska jag snart packa väskan igen! Vi ska till vänner i Örebro ikväll! Vi ska på vernissage! Det ska bli jätte kul! På söndag hoppas jag hinna till min barndoms kompis Marie SjölinsVernissage här hemma i Karlstad! Så kul att det går bra för henne! Har ni möjlighet tycker jag ni ska besöka Galleri Bergman HÄR! <3
 
 I Onsdags när jag kom hem från min PS på KMTI slängde jag ihop dessa underbara!
Jag har varit sugen på löjromstoast i tre veckor tror jag? Ni vet när man verkligen får för sig något så kan man inte sluta att tänka på det! Så skönt att jag äntligen kan släppa det! Hihi
Löjromstoast kräver ett glas iskallt bubbel! 
 Nice efterträning mat?!?
Hehe! Guldkant på vardagen minsann! Vi åt torskrygg, äggsås, spenat o potatis till varmrätt! ;)
 
 
 Men vilka härliga dagar vi har haft!
 Var tvungen ta en bild från mitt köksfönster!
 


Igår kväll vart det långkok här hemma!
Passade bra eftersom jag övade ny Zumbakoreografi i köket!
Som tur att man var ensam hemma? Fast jag tror alla är vana vid det här laget!

Receptet hittar ni HÄR!

Nej nu måste jag sätta fart!

Kram på er!

Trevlig helg!

<3

/Petra

2 kommentarer:

  1. tack ja dom blev vår fina.
    Hoppas din kväll blev bra nu ska ja krypa till sängen inte kunnat sova dom sista 2 nätterna
    kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni har en underbar semester! Njut fina ni! <3

      Radera