Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 januari 2014

Jobbar i Stockholm! Duvel Cafe!

Gokväll! Har precis kommit hem från restaurangen
Jag tog nämligen tåget i em mot Stockholmia för att träffa" Gustavgruppen"!
Gustav står för Gemensam utveckling av studieförbundens administrativa verksamhet punkt! Hihi
Så imorgon ska det utvecklas! Hihi! Dessa  härliga människor är utbildare i detta gigantiska data program! Det var bokat bord på restaurang Duvel Cafe på Vasagatan! Det var gott men inte så mycket mat! Ganska små portioner o då åt vi ändå tvårätters! En sprallig servitör som serverade oss ville också vara med på bild! Så det fick han ju såklart! ;)
 
Två bilder togs o sorry K-O du blundade på båda! Hihi Men nu vet jag ju att du inte är speciellt fåfäng av dig!;) Tillika vår bästa datatekniker!
Bildbevis finns här! Annars hade du säkert inte trott mig!
Fisken såg grymt god ut!
Våra bönor, kött o korv sådär?!?
Men det smakade faktiskt bättre än det såg ut!
Men hade jag fått välja om hade jag lätt tagit fisken!
Prutt bönor! Stark Chorizo, entrecote o timjansås!
Men efterrätten! Den här uppläggningen ska jag sno!
Så tjusigt att göra Creme Brulee i en olivskål!
Det har jag aldrig sett tidigare!?!
Måste köpa en brännare också! Jag är nog sist av alla att införskaffa en sådan!?
Nu har jag landat på hotellrummet!
Köpte med mig några tidningar! Så nu ska jag gosa ner mig i sängen o läsa lite skvaller!
Läsa lite bloggar o sova skönhetssömnen! Sov dock lite på tåget så jag är inte jätte trött!
 
Sov gott!
 
 
<3
 
 
/Petra

4 kommentarer:

  1. Såg trevligt ut på restaurangen, men ingen helt vanlig "Petrarätt". Högoddsare att du valde den darling. Sov gott. Puss /R

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag faktiskt! Men jag var så hungrig så jag tänkte att det blir bra med en köttbit! Smakerna var dock inga fel på! Hot! <3 Puss

      Radera
  2. Mysig restaurang men jag hade nog också valt fisken....Njut av hotellfrukosten imorgon, bästa bästa med att sova på hotell. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Jag faktiskt alla dar i veckan! :)))) Frukosten var toppen! Kram o ha en trevlig helg! <3

      Radera