Petra Nyman Art & Design

lördag 11 januari 2014

Girls Party!

Bästaste, finaste tjejerna! <3 <3 <3 I ett fantastiskt hus o underbar mat o vin! ;))))
Jag var alltså medbjuden på tjejmiddag av Diana o  hennes kompis
Caroline! Jag hade inte träffat någon av de andra tjejerna tidigare! Caroline
en gång hemma hos Patrik o Diana! Jag hörde hur de skojade om
alla som har fullt upp med att uppdatera FB o Insta o allt ska dokumenteras!
O alla skriver, finaste o bästa hela tiden!
Oopsi tänkte jag inte värt jag fotar för mycket då till bloggen! Hihi
Så jag fick hejda mig lite! Hehe
Jag fick till slut erkänna att jag bloggar!
Så en bild fick de ställa upp på! ;)
Helt ärligt utan att överdriva om det godaste o bästaste o finaste!
Men vilken grym vitamininjektion det är att träffa nya härliga tjejer (där kom det)
Vi hade iaf galet trevligt! O maten var grym! Bla en  rödlökspaj som
jag ska be att få receptet på! Timmarna rann iväg fortare än fortast!
Mycket skratt!
R o männen tog hand o barnen hemma hos Patrik o Diana!
Alla utom jag är småbarnsmammor så det var nog extra skönt för
dem att sitta en hel kväll o bara surrra! Jag minns nog hur det var! ;)
Det känns dessutom som det var igår!
Det bor så fint! Kul med ny inspiration!
 
Tusen tack för en supertrevlig kväll tjejer!
Nej vi åt inte sushi! Men jag var tvungen att provfota med
nya kameran  i torsdags! :)
 
Nu ska jag strax bege mig till KMTI för att köra Spinning!
Fullbokat dessutom! Heja Karlstad!
 
Sen vill jag säga Hipp hipp Hurra till Dianas o Patriks lilla Elise!
Grattis på födelsedagen!
<3
 
 
Ha en härlig lördag ute i stugorna!
 
På återseende!
/Petra
 
 

4 kommentarer:

  1. Åhh, du har äntligen köpt en kamera!!
    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast bara en kompakt än så länge! Jag vill ha en system också! Hihi Kramar Petra <3

      Radera
  2. Kamera är inte fel hihi
    Ha det så gôtt/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är jättekul! Men jag måste lära mig lite mer bara! Hihi Kramar Petra <3

      Radera