Petra Nyman Art & Design

onsdag 4 september 2013

Personaldagar på Kolmården! Hockeybiljetter Färjestad -Örebro 14 september efterlyses!

Vilka härliga dagar vi har haft! Underbart att träffa alla kollegor som jag har!
 Här har jag jäktigt! Blåser håret! Middag om 20 min! Hihi
Körigt att vara på konferens liksom?!?
 
 Måndagen började med lunch efter några timmar i buss från Karlstad!
Hälften av gänget  kom ifrån Karlstad o hälften från Stockholm!
 Inga fel på den här lunchen precis! Skaldjur, en magisk blomkålssoppa,
 grekiskt pyttipanna med kyckling o ett härligt efterättsbord!
 Livsfarligt att vara på personaldagar! ;)
 Eftermiddagsfika med kaffe, mackor o fruktfat!
Stackars LCHF:are!
 
 Efter en bra dag!
Teater som utspelade sig på en arbetsplats där alla kunde
 känna igen sig i någon av karaktärerna!
 Grymma skådespelare!
Jag var grymt imponerad!
 Sen var det några timmar där vi kunde utnyttja deras Spa innan det var middagsdags!
 Grabbarna på SamC i egen balja!
 
;)
 
 Höjdskräck!?!
Glastak ner till poolen på första våningen!
 Laddar batterierna!
Vildmarkshotellets spa avd
 
 
 
 Njuter av kvällsolen på balkongen från mitt hotellrum!
Nu ska jag snart ta hissen ner till middagen som börjar 19:30!
Jobbigt att vara på konferens!
;)
 
 
 Förrätt var pilgrimsmussla!
Mosklick o några salta chips!
 
 Lammfilé som verkligen smälte i munnen!
 Oj oj oj vad gott det var!
Kantareller o rödvinsky!
 
 Ett av fem bord! Vi är många!
Skål från vårt bord!
 
Min härliga kollega K-O håller tacktal!
Grym på datorer..... fick en silvernål!
25 år på jobbet!
 
 Efterätten var helt underbar den också!
Pistageglasskula på creme brulé!
Shit  va gott det var!
 I tisdagsmorse när jag vaknade o öppnade 
balkongdörren möttes jag av den här vyn!
Lovely!
 
 Efter en bra jobbförmiddag, föreläsningar
med både statistik o nyckeltal (bra jobbat där Andreas) bar det av hemåt,
i Färjestads hockeybuss!
 ;)
Nu drar hockeysäsongen snart igång igen!
Matchen mellan Färjestad o Örebro är redan slutsåld 14 september!
Min älskade man som är född Örebroare skulle göra vad
 som helst för en sådan biljett!
Så har ni någon över vet jag någon som hemskt gärna
skulle vilja överraska honom!
<3
Jag betalar bra!!!!!
:)
 
 
 

Bra dagar, bra kollegor, bra jobb!
 
<3
På fredag ska jag på kick off med mina kollegor på mitt andra jobb!
KMTI!
<3
Nu kör vi!
Lyclig o inspirerad!
 
;)
 
/Petra
 

2 kommentarer:

  1. som om pappa inte läser din blogg?;) och vad sugen jag blev på en mosklick och några salta chips! haha mamma! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du?!? ;) Men han vet inte om någon kontaktar mig om hockeybiljetter hihi! Salta chips o mos det är grejer det;)
      Kul det var att skypea med dig igår! Puss min fina dotter! Ha en underbar dag i New York! <3 <3 <3

      Radera