Petra Nyman Art & Design

lördag 29 juni 2013

Första stoppet! Vi hamnade i ...... Pokerface!

 2 inlägg nu från resan! Kanske dags att sussa! För er som inte följer med via Instagram o redan listat ut var vi är så kan jag berätta att vi är i Jönköping på Stora Hotellet! Det här är det bästa att inte veta vart vi ska! Inte behöva tänka på vart eller när vi skulle äta middag! Allt är bokat av våra män! Så nu ska det bara dokumenteras! Det här är det bästa en man kan ge sin fru ska jag säga er! <3 Tack!
 
 
 Vackert i Jönköping! Fint hotell!
 Ika min underbara kompis o jag träffades när vi jobbade som servitriser på Stadshotellet i Karlstad för dryga 20 år sedan!
Då hade vi ingen aning om att våra barn skulle spela fotboll i Carlstad United o att våra män skulle passa så bra ihop, vi är lika familjekära o våra barn liknar varandra i mångt o mycket! Häftigt med sån kemi med ungdomsvänner! Det är ju så lätt att man glider ifrån varandra hittar olika män, intressen osv! Men i vårt fall stämmer allt in! Vi trivs så bra i deras sällskap! Vilka underbara människor! Ja hela deras familj! En fötterna på jorden familj som alltid ställer upp! Vi vet vart vi har varandra! <3 Hon hade med sig en sjukt snygg Odd Molly topp till mig som hon köpt i fel strl! Jisses vad nöjd jag är över den!
 

 Nöjda över första nattens val av hotell!
Som sagt Stadshotell känner vi oss hemma på!
:)
 
 En sommarkväll i Jönköping!
 
 Ser ni de har nästan giftastycke R & T! Haha
Robert o Tomas!
Vi skrattar åt att de kallas R o T på bloggen! :)
Gångavstånd till restaurangen!
Den röda byggnaden är Statshotellet!
 
En minuts titt i menyn o vi har bestämt oss!
 
Inte så svårt val när alla älskar Skaldjur! 
 
Sommar, vatten, sitta utomhus, goa vänner, surr, skratt o skaldjur!
Kan det bli mycket bättre!
 Ja o vitlöksbröd åxå förståsss! :)
 
På väg hem till hotellet!
Vi mår som prinsessor!
Men känslan av att detta toppas redan imorgon har både jag o Ika på känn!
Tack för en gudomlig dag o kväll!
Ni är fantastiska!
R o T!
Tihi! ;)
 
Imorgon väntar hotellfrukost!
Vi ska åka till nästa ställe senast kl 11:00!
 
Spänningen är olidlig!
Vad tror ni de hittat på?!?
 
Vilken stad härnäst?!
Ika o jag gissar hejvilt men de har Pokerface de här två!
<3
Nu ska jag sova!
Natti,natti!

2 kommentarer:

  1. Underbart kul och skaldjusplatå, hur gott är inte det?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud, vilken härlig överraskning!! Jag är lika nyfiken som du var ni hamnar vid nästa stopp, ha ha!!!
    Kram Anja

    SvaraRadera