Petra Nyman Art & Design

fredag 14 juni 2013

Black Mask! Knivar! Let´s Deal!

Igår efter en hektisk dag kom jag på att jag beställt Black Mask från Let´s Deal för en bråkdel av priset! Igår skulle den alltså invigas! 10 år yngre tackar man ju inte nej till?!? Hehe Om ni tänker er skokräm med olja i ansiktet så kan ni kanske föreställa er  brottningsmatchen innan jag fick bort masken från ansiktet! Jag grinade o kände nästan lite cellskräck innan jag var klar! Tänk o få gå omkring så här resten av sitt liv bara för att man är lite fåfäng?!?
 
Scary, en livrädd Petra!
 
Djävulen i mig! Grr om jag inte blir 10 år yngre!
Stackars den som tryckt ner skokrämen i den här tuben!
Men vet ni vad Cinderella kom fram, min hud är lika mjuk som en bebisrumpa!
Kan alltså varmt rekommenderas!
<3
 
 
Bella o jag var o plockade ängsblommor! Såklart ösregnade det när vi kom fram!
Stackar alla studenter vilken blöt tillställning det blev för dem igår!
 
 
Bella skulle ut med tjejerna o hade norpat lite i mammis garderob!
Klänningen från Sara som jag köpte i Budapest! (Oj där är det visst översvämning nu också! Tur att det inte var när vi var där?!?) Skinnjackan är min  JOFAMA by Marie Serneholt

 Snygg du blev Bella! Kul att mammis kläder duger!
Fick skjuts av papsen till Matilda o skjuts av lillebror till o från krogen!
<3
 
 
 Måste visa er nästa fynd som invigdes igår!
Jäklar vilka underbara knivar! Jag köpte ett knivset från Let´s Deal till superpris 299:-!
När vi kom till Budapest sprang det försäljare o sålde dessa knivset i princip gratis!
Så till R:s protester köpte jag två knivset till! Ett ska med ner till Nerja i sommar!
Visst blev de snygga i mitt knivställ!
 

Tjao på en stund!
Jag måste ut i solen som kikade fram precis efter ett skyfall med hagel!
Skolavslutningsinlägget kommer om en stund!
 
Pöss på er!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar